וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגמת ההצערה נמשכת: "ריאל קרובה להחתים את לוקאס סילבה"

אחרי צירופו של מרקו אסנסיו והפלרטוט עם ילד הפלא מרטין אודגארד, בספרד מפרסמים כי גם קשר קרוזיירו בן ה-21 קרוב לסגור. ולמה בגרמניה בטוחים שמרקו רויס בחר בברצלונה?

לוקאס סילבה שחקן קרוזיירו. GettyImages
בקרוב במגרש אחד עם רונאלדו? לוקאס סילבה/GettyImages

אחרי שהספיקה להחתים את מרקו אסנסיו ולפרטט עם ילד הפלא הנורבגי מרטין אודגארד, ריאל מדריד ממשיכה בנסיונותיה להתחזק בצעירים מוכשרים. בראיון שמתפרסם היום (שלישי) ב'אס', מודה לוקאס סילבה, הברזילאי הכישרוני של קרוזיירו, כי הוא במגעים עם הבלאנקוס. על פי דיווחים, ריאל במו"מ מתקדם בעסקה, במסגרתה יעבור הקשר בן ה-21 לבירת ספרד בחלון ההעברות בינואר הקרוב. למרות זאת, הדיווחים האחרונים גורסים כי ריאל דורשת מקרוזיירו להפחית בדרישותיה, ולהשלים את העסקה בסכום נמוך יותר מכפי שתוכנן מלכתחילה - כ-15 מיליון יורו.

כעת, כשארסנל ופיורנטינה הצטרפו למירוץ אחריו, והראשונה אף הגישה הצעה רשמית, ריאל נלחצת ומעוניינת לסגור את הפרטים האחרונים בימים הקרובים. הבלאנקוס סובלים ממחסור בעמדות הקישור בעקבות הפציעות של לוקה מודריץ' וסמי חדירה, ולאור מצבו של חאמס רודריגס, שאף הוא התווסף לאחרונה לרשימת הנעדרים הארוכה בעקבות פציעה.

"אני מאושר מהחדשות הללו, למרות שהייתי מופתע מאוד מהן בהתחלה", אמר לוקאס סילבה בהתייחס לפרסומים האחרונים. "אם זה אכן יקרה, אגשים חלום ילדות. כנער צפיתי בכריסטיאנו רונאלדו בהערצה, ואפילו לא פנטזתי על שיתוף פעולה עתידי עמו. אבל עכשיו, הודות לעבודה הקשה וההתמדה שלי, יכול להיות שזה יהפוך למציאות".

מרקו רויס שחקן דורטמונד. AP
צעד בדרך לברצלונה? מרקו רויס/AP

* גם ברצלונה, למרות מגבלות הרכש, בונה על שחקני חיזוק. על פי 'בילד' הגרמני, כוכב דורטמונד מרקו רויס, שכבר נמצא זמן רב על הכוונת של בארסה, עשה צעד נוסף שעשוי לרמז על מעבר לקטאלוניה: הוא החל ללמוד קטלאנית וקסטיליאנית, בדיוק כפי שעשה מרק אנדרה טר סטגן לפני שהצטרף לשורות ברצלונה. על פי התקשורת בגרמניה, רויס, שיחזור רק בתחילת 2015 מפציעה, עתיד להחליט בקרוב למי להצטרף מבין שלל האופציות שעומדות בפניו: ריאל מדריד, מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד וגם באיירן מינכן - כולן הוזכרו כמועמדות לקלוט אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully