וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הביקורת: מנהלת ליגת העל תתגבר את בדיקות הסמים

9.12.2014 / 15:07

בעקבות חקירתם ושחרורם של דמונטז סטיט וג'ף אלן החליטו במנהלת להקצות תקציב להגדלת מספר בדיקות הסמים במגרשים. המנהלת תבדוק שינוי תקנוני כדי למנוע הגעת שחקנים שהשתמשו בסמים

דמונטז סטיט שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
עורר סערה. סטיט/אדריאן הרבשטיין

הביקורת הקשה שהופנתה כלפי קברניטי הכדורסל בישראל בימים האחרונים על היעדר בדיקות סמים עשויה לשאת פרי. מנהלת ליגת העל הודיעה היום (שלישי) כי תתגבר את בדיקות הסמים בליגת העל החל מהעונה. כזכור, במנהלת איימו להעניש את שחקני מכבי חיפה דמונטז סטיט וג'ף אלן בעקבות ההודאה בכך שהשתמשו בסמים קלים, אך הדבר לא ייעשה מאחר והשחקנים שוחררו מחיפה.

"בעקבות האירוע החליטה המנהלת לתגבר את בדיקות הסמים באולמות הכדורסל ותקדיש לכך סכום כסף מתוך תקציב המנהלת", נכתב בהודעת מנהלת הליגה, "כמו כן תעלה המנהלת לדיון בישיבת הדירקטוריון הקרובה את נושא הסמים ותמליץ להוסיף לתקנון סעיף כי על הקבוצות אסור יהיה להחתים שחקן אשר הורשע בשימוש בסמים למשך שנתיים לפחות מיום הרשעתו".

על התנהלות מכבי חיפה במקרה נכתב בהודעה: "מנהלת הליגה אינה מוכנה לקבל כי ספורטאים פעילים, אשר אמורים לשמש כדוגמה ומודל לבני נוער וצעירים, ישתמשו בסמים. המנהלת מברכת את הנהלת מכבי חיפה על החלטתה הנכונה לשחרר לאלתר את שני השחקנים אשר הודו בשימוש בסם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully