וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוק ריברס על סל הניצחון של בלייק גריפין: "זריקה אמיצה"

כוכב הקליפרס קיבל מחמאות על השלשה הדרמטית המנצחת: "הייתי בטוח שהיא הולכת החוצה". ג'ון וול מירר בבכי בראיון אחרי המשחק, סטיב קר בהישג היסטורי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הלב נקרע. וול/מערכת וואלה!, צילום מסך

כוכב וושינגטון וויזארדס ג'ון וול פרץ בבכי בראיון טלוויזיוני הלילה (בין שני לשלישי), כשהקדיש את ניצחון קבוצתו לילדה מייה טלמקה נלסון, שמתה ביום שני בבוקר מסרטן. וול פגש את מייה בחודש מארס שעבר, חמישה חודשים אחרי שאובחה כחולת סרטן הדם, ויחד עם הזמרת ניקי מינאז' ניהל קמפיין ציבורי לגיוס כספים לטיפולים עבורה.

וול, שכתב את שמה על נעליו לפני כל משחק העונה, אמר בסיום תוך שהוא דומע: "המשחק הזה היה חשוב לה מאוד, היה היום אפילו קשה יותר עבורי להפסיד".

צפו בראיון האמוציונלי של ג'ון וול

מתוך הטוויטר של ג'ון וול. מתוך הטוויטר של ג'ון וול, אתר רשמי
מתוך הטוויטר של ג'ון וול/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של ג'ון וול

בלייק גריפין חגג הלילה את ניצחון הקליפרס 120:121, אחרי שקלע שלשה דרמטית על הבאזר, במשחק שבו קלע 45 נקודות שכללו 14 מ-20 מהשדה, 2 מ-2 מהשלוש ו-15 מ-17 מהעונשין. השלשה של גריפין קיפצה על הטבעת, פגעה בקרש, ואז צללה פנימה. "כשזרקתי אותה, הייתי בטוח שהיא הולכת החוצה, זריקה שטוחה, קצרה מדי", אמר גריפין, "אבל זכיתי לקפיצה מזליקית".

מאמן הקליפרס דוק ריברס החמיא לגריפין, שעד לפני שנתיים עמד על 50 אחוז מהעונשין ושיפר את הקליעה שלו מבחוץ בזכות עבודה קשה. "מי עובד על הזריקות שלו יותר מבלייק?", אמר ריברס, "הוא קורע את התחת. לפני שנתיים, לבלייק לא היה אומץ לקחת את הזריקה הזאת. הלילה הוא ביקש אותה. הוא לקח צעד אחורה ועזה את זה. זו הייתה זריקה מלאת אומץ".

עוד באותו נושא

גריפין הפגיז 45 ושלשה מנצחת על הבאזר, כספי לא שותף בניצחון הקינגס

לכתבה המלאה
בלייק גריפין קולע את סל הניצחון, לוס אנג'לס קליפרס. AP
זורק/AP
בלייק גריפין (בלבן), לוס אנג'לס קליפרס. AP
חוגג/AP
כריס פול בלייק גריפין, לוס אנג'לס קליפרס, חוגגים ניצחון על פיניקס. AP
ומקבל חיבוק/AP

* סטיב קר הפך למאמן השני בלבד בתולדות הליגה שרושם 18 ניצחונות ב-20 המשחקים הראשונים שלו, אחרי שגולדן סטייט הלוהטת גברה 86:102 על מינסוטה ורשמה ניצחון 13 ברציפות. הראשון היה אל צ'רבי, מסירקיוז נשיונלס ב-1949/50. "זה היה ניצחון חשוב עבורנו", אמר סטפן קרי, "הרצף הוא רצף, אבל מה שיותר חשוב זה שהחבר'ה משחקים טוב, ושאנחנו מתעלים ועושים את העבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully