וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך חזרה? מכבי חיפה במגעים מתקדמים עם מורן רוט

9.12.2014 / 13:37

לאחר שחרורם של אלן וסטיט, הירוקים עשויים להשיב אליהם את הרכז שמסיים את חוזהו בנס ציונה. מועמדותו של באוורס נשקלת, היקרסון עשוי להצטרף

מורן רוט שחקן כדורסל. אדריאן הרבשטיין
ייסגר בקרוב. רוט/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה תעלה הערב (שלישי) למשחק הליגה נגד עירוני נהריה עם שני זרים בלבד לאחר שחרורם של ג'ף אלן ודמונטז סטיט. לאור זאת בחיפה מעוניינים להתחזק בצורה משמעותית לפני תחילת הסיבוב השני, כשבקבוצה פנו הבוקר לרכז עירוני נס ציונה מורן רוט, שמסיים את חוזהו בשבוע הבא, אך יוכל לעבור לשורות הירוקים כבר כעת. בחיפה העריכו כי רוט, ששיחק במועדון בעונה שעברה, יגיע לסיכום בימים הקרובים, ויעמוד לרשותו של המאמן רמי הדר במשחק הליגה נגד מכבי אשדוד בשבוע הבא.

רוט (32, 1.82) הצטרף לנס ציונה רגע לפני פתיחת העונה לאחר שבמהלך כל הפגרה היה במאבקים משמעתיים נגד איגוד הכדורסל. בקבוצה החתימו אותו לחודשיים לאור פציעתו של מאיר טפירו, והוא הגיע למשחק הפתיחה נגד מכבי תל אביב ללא הכנה מוקדמת. במשחק הליגה במחזור השביעי נגד הפועל אילת הוא נפצע, וחזר רק בשבוע שעבר נגד הפועל תל אביב. אמש לא שותף בניצחון בגן נר. בשמונה משחקים לא הרשים עם 4.3 נקודות ו-3 אסיסטים בממוצע למשחק.

הירוקים עושים מאמצים כדי לצרף שחקן זר נוסף, בעמדות הפורוורד, לפני המשחק נגד מכבי אשדוד, כשמועמדותו של לורנס באוורס, ששוחרר מהפועל חולון, נשקלת ברצינות. אם רוט יחתום, ייתכן שחיפה אף תצרף את הגארד האמריקאי לירוי היקרסון, ששיחק עמה במסע המשחקים בארצות הברית. על המגעים עם היקרסון פורסם לראשונה בוואלה! ספורט שלשום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully