וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראפר רצח את אשתו והתאבד, פלויד מייוות'ר היה עד לכל

המתאגרף שוחח עם חברו ארל הייס בשיחת וידאו, כשלפתע זה החל לריב עם אשתו, האשים אותה שהיא בוגדת בו, ירה בה והתאבד. "מיוות'ר שמע הכול. האלוף הפציר בו להירגע, אך ללא הועיל"

המתאגרף פלויד מייוות'ר. AP
נחשף לאירוע מזעזע. מיוות'ר/AP

המתאגרף פלויד מייוות'ר היה עד אמש (שני) לאירוע מחריד, במהלכו רצח חברו, הראפר ארל הייס, את אשתו סטפאני מוסליי והתאבד מיד לאחד מכן. לפי הדיווחים בתקשורת האמריקאית והבריטית, מייוות'ר שוחח עם הייס באמצעות תוכנת FaceTiming, כשלפתע הראפר וחברתו החלו לריב. לפי הדיווחים הייס, שנחשב לחבר קרוב של מייוות'ר, האשים את אשתו בכך שהיא בוגדת בו. מוסליי היא דוגמנית, רקדנית ומנחה בערוץ המוזיקה VH1. "נראה שהייס שלף את אקדחו, ירה באשתו, ואז ירה בעצמו בדירתם בלוס אנג'לס", אמר מקור במשטרה.

באתר TMZ דווח: "מקורבים למייוות'ר סיפרו שארל אמר שהוא הולך להרוג את אשתו. האלוף הפציר בו להירגע, אך ללא הועיל". לפי האתר מייוות'ר "הודה שהיה עד לאירוע ושמע את הכול".

משטרת לוס אנג'לס דהרה לדירה בשעות הבוקר של יום שני, ופרצה פנימה. דובר המשטרה אמר ש"אחד התושבים שמע אישה צורחת ועד 10 יריות". השכן צ'רלס סיגל אמר לרשת NBC: "פתאום שמעתי צרחות ואחרי כמה דקות הגיעה המשטרה".

לפי מקורב לזוג, מערכת היחסים בין השניים הייתה מעורערת בתקופה האחרונה. מוסליי שיחקה לאחרונה במספר סרטים והחלה את הקריירה שלה כרקדנית שהופיעה עם זמרים כגון ג'נט ג'קסון ובריטני ספירס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אחד התושבים שמע אישה צורחת ועד 10 יריות". הייס ומוסליי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully