וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן נאור על תופעת הסמים: "אנשים שתקו לפני, וישתקו גם אחרי"

9.12.2014 / 10:34

קפטן הפועל תל אביב התייחס לתופעת הסמים בעקבות מעצרם ושחרורם של חבריו לשעבר סטיט ואלן: "עצוב בשבילם". על ההפסד לחולון וסיכום הסיבוב: "הם רצו יותר, לא דיברתי עם עודד על הדקות שלי"

one

רצף הניצחונות של הפועל תל אביב נקטע אמש (שני) על שלושה, כשהקבוצה של עודד קטש הפסידה בבית להפועל חולון 83:80. האדומים הוליכו לקראת סיום המשחק, אלא שסדרה של טעויות נתנה לחולון את היתרון כ-2 דקות לסיום, ומשם הפועל כבר לא חזרה. "היה משחק טוב מבחינת אגרסיביות, בשורה התחתונה מי שרוצה יותר בסוף לוקח את המשחקים האלה", אמר הקפטן מתן נאור בסיום, "שתי הקבוצות היום רצו והראו את זה, אבל משהו בתחושה שלי אמר שחולון רצתה את זה יותר".

שחקן הפועל תל אביב, מתן נאור. מגד גוזני
"תמיד אהיה חיובי כלפי המועדון הזה, וכלפי הקבוצה שלי, זה מה שאני אשדר ואעשה. זה לא רק כלפי חוץ, אלא גם אמיתי". נאור/מגד גוזני

הקפטן של הפועל התייחס בסיום לסיכום הסיבוב, אותו תסיים הפועל במקום החמישי או השישי, ולמחסור בדקות המשחק שלו: "אני רואה קו התקדמות שלנו, ממשחק למשחק. נכון שהפסדנו, נראינו יותר טוב מכמה המשחקים הראשונים שלנו שהיה חסר לנו איזשהו חיבור בינינו. לא דיברתי עם עודד על הדקות שלי, לא חושב שיש צורך. עודד מכיר אותי, לא משנה מה יקרה אני תמיד אהיה חיובי כלפי המועדון הזה, וכלפי הקבוצה שלי, זה מה שאני אשדר ואעשה. זה לא רק כלפי חוץ, אלא גם אמיתי, חשוב לי לנצח. אני אוהב את עודד וחושב שהוא מאמן מצוין, מה שהוא מחליט בסדר מבחינתי, ברור שאתה רוצה לשחק יותר ולהשפיע יותר, אם זאת הסיטואציה אני אחכה לסיטואציה שתהיה אחרת, יש עוד עונה ארוכה".

ביציעי הדר יוסף הייתה התרגשות גדולה כשדמונטז סטיט וג'ף אלן, שחקניה לשעבר של הפועל ששוחררו ממכבי חיפה לאחר שנעצרו והודו בשימוש בסמים קלים, הגיעו למשחק. השניים סירבו להתראיין. "לכל אחד יכול להיות דעה על שימוש בסמים קלים, מבחינתי זה לא רלוונטי, כל זמן שזה החוק ושזה ברשימת החומרים האסורים, אני מצפה מהשחקנים לעמוד בזה", התייחס נאור לחבריו לקבוצה לשעבר, "לכל שחקן יש אחריות מסוימת בעצם היותו ספורטאי, וכל אחד נמצא במועדון עם מוניטין וצריך לשמור על זה. מן הסתם היו לנו הרבה שיחות ביום וחצי האחרונים על הנושא הזה ויש הרבה דעות בעניין. היו כמה התבטאותיו של כמה אנשים, כולל עידו (קוז'יקרו, א.ש), ואנשים יודעים מה קורה פה בענף. כולם יודעים אחרי, שתקו לפני, וישתקו עוד קצת אחרי. אני לא רוצה לחכות למשהו ממסדי שיטפל בזה, כל קבוצה צריכה לטפל בזה אצלה. בסופו של דבר יש לנו נטייה לשכוח מהר מאוד".

בהתייחסו לשאלה האם התאכזב ממעשיהם של סטיט ואלן אמר נאור: "ברמה מסוימת כן התאכזבתי, אנחנו ספורטאים ואנחנו מייצגים משהו, זה כן מאכזב. היו עוד כמה התבטאויות בעניין. כל בן אדם במצוקה אתה מרגיש רחמים כלפיו, גם אם הוא לא בסדר. עצוב לי בשבילם כי זאת סיטואציה לא קלה להתמודדות. מקווה בשבילם שזה יעבור אבל הם לא מעניינים אותי בסיפור הזה, ואני מצפה מהקבוצות שלא יחכו לאיזשהו מענה כללי או ממסדי, כל קבוצה יכולה לטפל בזה מאוד בקלות".

  • עוד באותו נושא:
  • מתן נאור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully