וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "צריך להביא את הנסיך וויליאם והדוכסית קייט לכל משחק"

מאמן קליבלנד התרגש מביקור הזוג המלכותי. לברון לבש בחימום את חולצת המחאה על מותו של אריק גארנר. על הזוג המלכותי: "כבוד שבחרו לראות אותי". התקשורת מפרגנת: "אנרגיה יוצאת דופן"

הנסיך וויליאם והדוכסית קייט מידלטון צופים במשחק של קליבלנד קאבלירס. AP
מהרגע שהתיישבו, הקאבס רמסו. הזוג המלכותי באולם בברוקלין/AP

לא בכל יום זוכים לביקור מלכותי שכזה, אבל נפל בחלקה של ברוקלין לארח את הנסיך וויליאם והדוכסית קייט מידלטון במשחקה הביתי נגד קליבלנד קאבלירס. הזוג המלכותי היה לראשונה בחייו במשחק כדורסל, והחוויה הזאת הסתיימה בכך שחזו בניצחונה השביעי ברציפות של קליבלנד, הרצף הארוך ביותר שלה העונה עד כה. הקאבס, שנראים מצוין לאחרונה, שוב סגרו את המשחק דרך ההגנה כשניצחו 88:110 והשאירו את הנטס על 44 אחוזים מהשדה. הלילה (רביעי, 02:30) יפגשו הקאבס ומאמנם את מוליכת המזרח טורונטו, וינסו להשלים ניצחון שני רצוף על הראפטורס בתוך ארבעה ימים.

המספרים של המשחק

* הקאבס במאזן 1:11 כשהם קולעים יותר מ-100 נקודות.

* רצף שבעת הניצחונות של קליבלנד הוא הטוב ביותר של המועדון מאז שלברון ג'יימס עזב אותו בקיץ 2010.

* 26 הנקודות שקלע ווייטרס הן התרומה הכי גדולה של שחקן ספסל של הקאבס העונה. אגב, ב-12 משחקים העונה הספסל של קליבלנד קלע פחות ב-26 נקודות ביחד.

* הקאבס קיבלו 59 נקודות מהספסל, הכי הרבה שלהם העונה.

* ב-18 משחקיו הראשונים של לברון במיאמי של 2010/11 הוא קלע 23.7 בממוצע, העונה בקליבלנד הוא עם ממוצע של 24.6.

עוד באותו נושא

ניצחון שביעי רצוף: קליבלנד קאבלירס ובלאט הביסו את ברוקלין

לכתבה המלאה
דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
פספס את ג'יי-זי וביונסה. בלאט/GettyImages

דיוויד בלאט התבדח בסיום: "אנחנו צריכים להביא את הנסיך וויליאם והדוכסית קייט לכל משחק. רציתי להכיר את ביונסה וג'יי-זי, הלכתי לדבר עם הזוג המלכותי כאירופאי. פספסתי את ההזדמנות". בסיום המשחק השחקנים התחבקו בחדר ההלבשה ובלאט אמר להם: "היה לנו שבוע מצוין בכל אספקט, בואו נשמור על זה".

לברון ג'יימס עלה לחימום עם חולצה שעליה כתוב "אני לא יכול לנשום", כהוקרה לזכרו של אריק גארנר, הצעיר השחור שנהרג על ידי שוטר בניו יורק. "כבוד לנו שהזוג המלכותי לקח פסק זמן מהחיים העמוסים שלו ובא לראות אותנו. הם הביאו לנו מזל, אמר לברון ג'יימס, "זאת הפעם הראשונה שהם ראו משחק כדורסל אז כבוד עבורי שאני השחקן שהם בחרו לראות".

המילים "אני לא יכול לנשום" על חולצות המחאה היו מילותיו האחרונות של אריק גארנר בן ה-43, שב-17 ביולי 2014 נעצר בכוח על ידי שוטרים בסטייטן איילנד, ובמהלך המעצר נחנק למוות על ידי אחד השוטרים. בית המשפט האמריקאי חולל סערה לאחר שהוחלט לא להעמיד לדין את השוטר שחנק למוות את גארנר, ועקב ההחלטה פרצו הפגנות בארצות הברית.

קיירי אירווינג, שהציג משחק חלש וקלע רק 7 נקודות, עלה אף הוא לחימום עם חולצת המחאה: "זאת הדך שלי להביע את הרגשות שלי למקרה. אני מרגיש נורא בגלל מה שקרה, זאת טרגדיה".

המצטיין בשורות קליבלנד היה דווקא דיון ווייטרס, שאחרי שספג ביקורות, ענה עם משחק טוב וקלע 26 נקודות. "החודשים האחרונים היו כמו רכבת הרים בשבילי", אמר ווייטרס, "אמרתי לחבר'ה משהו כמו 'אני מגיע', ידעתי שזה יקרה".

קווין לאב קלע 19 נקודות ואמר בסיום: "הביקור שלהם הסיח את דעתנו קצת יותר מנפנוף המגבות של האוהדים מאחורי הסל. זאת הייתה הסחת דעת גדולה".

לברון ג'יימס עם חולצת המחאה "אני לא יכול לנשום". AP
לברון עם חולצת המחאה ועליה הכיתוב "אני לא יכול לנשום"/AP
שחקן קליבלנד קאבלירס דיון וייטרס (ימין) עוקף את גארד ברוקלין נטס דרון וויליאמס (שמאל). AP
הספסל של בלאט נתן יופי של תוצרת. ווייטרס/AP

מה אמרו בתקשורת

התקשורת באוהיו החמיאה לקאבס על היכולת והניצחון. "הקאבלירס נראו דומיננטיים לעיני הנסיך וויליאם, שהתיישבו על כיסאותיהם בזמן השתוצאה הייתה 61:61. מאז שהגיעו, הקאבס עשו 27:49", כתב כריס היינס מ"פליין דילר". בוב פינאן מ"הניוז הארלד" כתב: "הקאבס סגרו עניין ברבע השלישי. זאת הייתה התפוצצות".

סם אמיקו מ"פוקס ספורטס אוהיו": "הקאבס הטביעו במחצית השנייה יותר משהטביעו כל העונה. איזו אנרגיה יוצאת דופן. דיון קלע שיא עונה, לברון היה קסום, הנטס היו חסרי אונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully