וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון הודיע: "אתמוך במשה כחלון. אשמח לקבל תפקיד ביצועי"

9.12.2014 / 9:38

יו"ר ההתאחדות לשעבר התייחס לפרסום בוואלה! ספורט: "אם כחלון יציב אותי במקום ריאלי? צריך לשאול אותו. לא אלך להיות חבר כנסת. מי שלא שר או סגן שר, אין לו הרבה מה לעשות"

יושב ראש ההתאחדות אבי לוזון. ברני ארדוב
"לא רק אני, כל מקורביי יתמכו בכחלון". לוזון/ברני ארדוב

יו"ר ההתאחדות לכדורגל לשעבר אבי לוזון התייחס הבוקר (שלישי) לפרסום אמש בוואלה! ספורט, לפיו הוא עשוי להיכלל ברשימה לכנסת של השר לשעבר משה כחלון. לוזון אישר הבוקר כי הוא מתכוון לחבור למטה של כחלון בבחירות הקרובות, אולם טוען כי שום דבר עדיין לא סגור. "אני מתכוון לתמוך בכחלון. לא רק אני, אלא גם כל מקורביי. אעשה את זה בכל לבי. אנחנו מדברים כל הזמן", אמר לוזון והוסיף: "אני איש של עשייה, הולך עם האמת שלי". מקורבי לוזון הוסיפו הבוקר כי המטרה שלו תהיה לקבל תפקיד של שר, ולא של חבר כנסת.

לוזון התראיין הבוקר לתכנית הבוקר של גל"צ והוסיף: "החלטתי לתמוך בכחלון בבחירות הקרובות. צריך לשאול אותו אם יציב אותי במקום ריאלי. אני לא בא כדי לקבל תפקיד כזה או אחר. אני תומך בו כי הוא יודע לעשות שינויים, הוא איש שהוכיח את עצמו בעשייה ולא בדיבורים. כמו שהוא עשה רפורמות במשרד הרווחה ובמשרד התקשורת, הוא יכול לעשות בכל האזרחים בישראל. הוא מבין את העם. אני לא רוצה להיות חבר כנסת, אבל אשמח לקבל תפקיד ביצועי. אני איש ביצוע, לא איש של דיבורים. מי שלא שר או סגן שר, אין לו הרבה מה לעשות. העשיה היא לא בפרלמנט. העיקר שזאת תהיה הרשימה הכי גדולה בכנסת. כחלון יכול להגיע ל-22 מנדטים, ולא ל-12. אני מדבר איתו, הוא יודע הכל".

לוזון סיפר בימים האחרונים למקורביו כי הוא נפגש עם השר לשעבר וכי הוא מעוניין להתמודד לבחירות. גורמים המקורבים למגעים בין הצדדים טוענים כי במידה ולוזון ייבחר והרשימה תהיה חלק מהקואליציה, הוא עשוי להתמודד על תפקיד שר הספורט.

משה כחלון במפגש במוזיאון תל אביב 5.12.2014. ראובן קסטרו
נפגש עם יו"ר ההתאחדות לשעבר. כחלון/ראובן קסטרו
  • עוד באותו נושא:
  • אבי לוזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully