וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: אבי לוזון יתמודד בבחירות לכנסת

9.12.2014 / 0:02

לאחר לבטים רבים, מקורביו של יו"ר ההתאחדות לשעבר טוענים כי החליט להתמודד ברשימה שצפוי להקים שר התקשורת לשעבר משה כחלון. במידה שהמפלגה תהיה חלק מהקואליציה, צפוי לוזון לשאוף להיות שר הספורט

אבי לוזון. יוסי ציפקיס
בדרך לכנסת? לוזון/יוסי ציפקיס

יו"ר ההתאחדות לכדורגל לשעבר, אבי לוזון, בדרך לכניסה לפוליטיקה. לוואלה! ספורט נודע כי לוזון החליט לאחרונה סופית לרוץ לבחירות הקרובות לכנסת כחלק מרשימה חדשה בראשותו של שר התקשורת לשעבר משה כחלון. על פי מקורבים ללוזון, השניים שנמצאים ביחסים קרובים סיכמו ביניהם את הפרטים ואף שוחחו מספר פעמים על התכניות העתידיות של כחלון בבחירות הקרובות. גורמים המקורבים למגעים בין הצדדים טוענים כי במידה שלוזון ייבחר והרשימה תהיה חלק מהקואליציה, הוא ישאף לקבל את תפקיד שר הספורט.

מאז סיים לוזון את הקדנציה שלו כיו"ר ההתאחדות בחודש יולי, נפוצו לא מעט שמועות לגבי תכניותיו העתידיות. בחודשים האחרונים התלבט לוזון, שעדיין משמש כחבר הנהלת ההתאחדות, האם לחזור לתפקיד רשמי במכבי פתח תקוה או להיכנס לפוליטיקה. במכבי פתח תקוה הבהירו בימים האחרונים כי לוזון לא מתכוון לחזור למועדון וציינו כי: "הוא לא יחזור שני צעדים אחורה. הוא גם ככה מספיק מעורב". מקורב ללוזון אישר הבוקר: "בימים האחרונים לוזון קיבל החלטה לתמוך בכחלון. ההחלטה הזאת התזקה לאחר שכחלון הודיע סופית לפני מספר ימים שיקים רשימה עצמאית".

לוזון, 59, היה חלק בלתי נפרד מהכדורגל הישראלי למשך למעלה משני עשורים, כאשר שימש כבעלי מכבי פתח תקוה והפך אותה לחברה קבועה בליגה הבכירה. במרץ 2007 נבחר לתפקיד יו"ר ההתאחדות לכדורגל, תפקיד אותו מילא במשך למעלה משבע שנים. כזכור, לוזון החליט שלא להתמודד לקדנציה נוספת לאחר לחץ ציבורי כבד שעיקרו בהקמת ועדת זליכה על ידי שרת הספורט המכהנת לימור לבנת. האחרונה הודיעה הערב על פרישה מהחיים הפוליטיים ולכן בכל מקרה בממשלה הבאה יהיה שר ספורט חדש. כעת נותר לבחון האם לוזון יסגור מעגל ויצליח לכבוש את התפקיד הבכיר בספורט הישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully