וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: סמפדוריה במקום הרביעי אחרי 1:3 בחוץ על ורונה

הקבוצה של מיכאילוביץ' השיגה ניצחון ראשון בבנטגודי מאז 1969 ונצמדה לגנואה השלישית. מג'וריני כבש שער מרהיב במספרת, קייבו ניצחה 0:2 בחוץ את קליארי והורידה אותה אל מתחת לקו האדום

סטפנו אוקאקה שחקן סמפדוריה. GettyImages
ניצחון היסטורי. סטפנו אוקאקה/GettyImages

סמפדוריה נצמדה הערב (שני) ליריבתה העירונית גנואה, כשניצחה 1:3 בחוץ את ורונה ועלתה למקום הרביעי בטבלה עם 25 נקודות, לעומת 26 של גנואה השלישית. בתחתית, קייבו הורידה את קליארי אל מתחת לקו האדום כשגברה עליה בחוץ 0:2.

ורונה - סמפדוריה 3:1

הקבוצה של סינישה מיכאילוביץ' ניצחה בבנטגודי לראשונה מאז 1969 והתקדמה למקום הרביעי. רפא מארקס הוותיק הורחק בדקה ה-28 וגרם לפנדל, אותו ניצל אדר כדי להעלות את סמפדוריה ליתרון. לוקה טוני איזן עבור ורונה בחלוף תשע דקות, למרות החיסרון המספרי, אך סטפנו אוקאקה כבש בדקה ה-57 ומנולו גביאדיני נהנה מאסיסט של אדר בדקה ה-62 והשלים יום מוצלח לטרידנטה ההתקפי של סמפ. ורונה עם הפסד ליגה שלישי ברציפות.

קליארי - קייבו 2:0

מצבו של זדנק זמאן הסתבך בעקבות הפסד שלישי ברציפות וירידה אל מתחת לקו האדום, בעוד קייבו סופרת חמישה משחקים ללא הפסד. בליץ בפתיחה סידר לאורחים את הניצחון. ריקרדו מג'וריני כבש במספרת נפלאה בדקה הרביעית, כשחמש דקות לאחר מכן אלברטו פאלוסקי קבע את תוצאת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully