וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגייבור הניף אצבע משולשת לעבר אוהדי מכבי תל אביב: "צעקו לי שחור"

8.12.2014 / 22:59

הקשר היה מעורב בתקרית עם האוהדים: "הגבתי, זו החובה שלי. צריך להוציא את הגזענות מהכדורגל, זה קרה לי גם בספרד". השופט ליאני יציין זאת בדו"ח. זהבי לא התנחם מהמספרת: "מצטערים על זה"

one

מכבי תל אביב איבדה הערב (שני) נקודות יקרות, לאחר שסיימה ב-1:1 דרמטי עם בית"ר ירושלים באצטדיון סמי עופר. הצהובים הוליכו 0:1 החל מהדקה ה-61 משער פנטסטי של ערן זהבי, שכבש משחק 15 ברציפות, אך כמו בלא מעט ממשחקיה האחרונים, נלחצה לאחור, אפשרה ליריבותיה לתקוף, וספגה שער שוויון דרמטי מנגיחה של עומר אצילי עמוק בתוך תוספת הזמן. כעת הצהובים ניצבים במקום השלישי בלבד, ארבע נקודות מקרית שמונה ונקודה מבאר שבע, השנייה בטבלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוציא עצבים. איגייבור/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסיום המשחק הניף נוסא איגייבור אצבע משולשת לעבר כמה מאוהדי מכבי תל אביב שקראו קריאות לעברו וקיללו אותו. התקרית תצוין בדו"ח של השופט לירן ליאני.

איגייבור: "אלה היו אולי חמישה אוהדים, צריך להוציא את הגזענות מהכדורגל, הגבתי להם, זו הייתה החובה שלי. אני לא יודע אם אוהדי מכבי תל אביב. הם צעקו לי שחור. למה הם קיללו אותי ולא אחרים. אני מרגיש שזה בגלל שאני שחור. זה קרה לי גם בבטיס. שם הגיבו לזה ביד קשה. גם ברצלונה וריאל מדריד מפסידים משחקים, אם אתה אוהד אתה לא שורק בוז לקבוצה שלך ומקלל שחקנים שלך. צריך לחפש את האוהדים האלה ולעצור אותם. אם המאמן מרוצה ממני, אם קבוצה גדולה כמו מכבי רוצה אותו, כנראה שאני עושה משהו טוב. אני מנסה לתת את כל כולי. אני קשוח מנטלית ולא אתן לזה לפגוע בי. השחקנים עומדים מאחוריי, כי זה אסור בכדורגל. החזרתי לאוהדים את מה שהגיע להם. אני לא חייב לאף אחד שום הסברים, ואני לא מפחד מעונש".

עוד בסיום, כשהשחקנים היו עצבניים ונסערים, ירד קרלוס גרסיה מכר הדשא ואמר לפאקו בכעס: "איך יכול להיות שלא הוצאנו את הכדור והיינו נאיביים כל כך אחרי שנוסא נפצע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
פאקו מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מנסה לשמור על אופטימיות. פאקו/ברני ארדוב

"אני מאוכזב מאוד", אמר מאמן מכבי תל אביב פאקו אייסטרן בסיום. "הייתה לנו הזדמנות לכבוש את השער השני, אבל היינו תמימים מדי בדקות האחרונות. הייתי מצפה מהשחקנים שלי להוציא את הכדור כששחקן שוכב על הדשא. הגיע לנו לנצח במשחק, היו לנו יותר הזדמנויות, אבל איבדנו קצת מהקצב של המשחק בעשר הדקות האחרונות ואיבדנו את השליטה במשחק.

"לא שמרנו על רוגע ולשמור על הכדור, הלכנו יותר מדי קדימה ואיבדנו את הכדור כמה פעמים. איבדנו את הכדור במצבים מסוכנים מאוד".

ערן זהבי הוסיף: "אכזבה גדולה, לנו ולקהל, אנחנו מצטערים על זה. נלחצנו אחורה, משהו שלא מתאים לנו, ושילמנו על זה בסיום. היו לנו הזדמנויות להגדיל את התוצאה ולא עשינו את זה. בכל מקרה, אסור לנו לספוג ככה. יש לנו הרבה על מה לעבוד, אנחנו צריכים לשפר את משחק ההגנה שלנו. ההגנה שיחקה ממש טוב, זה לא שהם הגיעו ליותר מדי מצבים. נצטרך להשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully