וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשון לציון ניצחה 30:34 את מ.כ. חולון

השנייה בטבלה ניצחה את השנייה מהסוף במשחק השלמה מהמחזור ה-10. גביע המדינה: שתי הקבוצות של ראשון לציון תוכלנה להיפגש רק בגמר, הצהובים מעיר היין עשויים לפגוש את מכבי תל אביב בחצי

שחקני מכבי ראשון לציון בכדוריד חוגגים ניצחון בדרבי. עמית שיסל, איגוד הכדוריד,
המשיכו את התנופה מהדרבי. שחקני מכבי ראשון לציון/עמית שיסל, איגוד הכדוריד

במשחק השלמה הערב (שני) מהמחזור ה-10 בליגת העל בכדוריד, מהמחזור ה-10: מכבי ראשון לציון גברה 30:34 (14:16) על מ.כ חולון. מכבי ראשון לציון מדורגת שנייה בטבלה, אבל השתוותה למוליכה מכבי תל אביב עם 18 נקודות. חולון מדורגת במקום הלפני האחרון עם 6 נקודות, ומקדימה את רחובות האחרונה בשתי נקודות. ביום רביעי יושלם הסיבוב במפגש בין רמת השרון לקרית מוצקין, כשהמשחק ייערך ברמת השרון לאחר שהשתיים החליפו ביתיות.

מוקדם יותר היום נערכה הגרלת משחקי גביע המדינה, בסיבוב הראשון שיחל ביום שישי: עירוני רחובות מול קרית מוצקין, נס ציונה – חולון, בני הרצליה – אס"א תל אביב, והפועל רמת גן מול א.ס רמת השרון. המשחקים של מוצקין ורמת השרון שיקיימו ביניהן ביום רביעי משחק השלמה בליגה - ייערכו ביום ראשון.

ברבע הגמר (בשישי הבא) נקבע, כי מנצחת משחק 4 בין רמת גן לרמת השרון תארח את האלופה מכבי תל אביב, המנצחת במשחק בין הרצליה לאס"א תארח את הפועל ראשון לציון. המנצחות בשני מפגשי רבע גמר אלו יתמודדו בחצי הגמר, וזה אומר שייתכן משחק גדול בין האלופה מכבי תל אביב להפועל ראשון לציון. מחזיקת הגביע מכבי ראשון לציון תארח את הפועל אשדוד, והמנצחת במשחק בין נס ציונה לחולון תארח את המנצחת במפגש בין רחובות לקרית מוצקין. המנצחות בשני מפגשי רבע הגמר הללו, יתמודדו בחצי הגמר.

על פניו, דרבי ראשוני בגמר הוא בהחלט אפשרי, כמו גם שחזור גמר גביע המדינה בין מכבי ראשון לציון למכבי תל אביב. משחקי חצי הגמר יתקיימו ב-3 בפברואר, וב-24 ייערך משחק הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully