וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי אלטמן: "כיף לנצח דרבי, הרגשה שאי אפשר לתאר"

כובש שער הניצחון חגג עם אוהדי הפועל פתח תקוה. המאמן עידן בר און: "הדרבי הוא על היוקרה של העיר, והיום הפועל שולטת". רן בן שמעון: "כואב לי מאוד שהפסדנו, מה זה משנה מה אסביר?"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הפועל פתח תקוה השיגה הערב (שני) ניצחון חשוב מאוד במאבקי התחתית, אבל זה היה בעיקר ניצחון יוקרתי. הקבוצה של עידן בר און גברה 1:2 במושבה על מכבי פתח תקוה, בניצחון הראשון שלה בדרבי מאז סוף 2011. עומרי אלטמן הכריע את המשחק בדקה ה-72 עם שער הבכורה שלו במדי הקבוצה, וכך הפועל פתח תקוה נמלטה מהמקום האחרון וקפצה למקום העשירי. מכבי פתח תקוה נותרה חמישית.

המאמן המנצח עידן בר און: "היה לנו חשוב לנצח בשביל הקהל שלנו. יש לנו קהל יוצא דופן, מדהים. מגיע להם שישמחו. הדרבי הוא היוקרה של העיר והיום הפועל שולטת בעיר. ללכת אחורה 45 דקות זה לא יילך וקבוצה שעושה את זה נענשת. הגיע לנו לנצח ואני שמח. אני שמח מאוד מה-1:2, אין לי טענות. אני מרוצה מאוד מהתוצאה. הליגה עדיין ארוכה והכל צפוף מהמקום הרביעי עד למקום האחרון. הליגה משוגעת וצמודה. הפועל פתח תקוה שייכת לליגה הזו ותעשה כל מה שהיא יכולה לעשות כדי להישאר בליגה".

עומרי אלטמן, כובש שער הניצחון: "איזה כיף לנצח, זו הרגשה שאי אפשר להסביר. זה אחד הניצחונות החשובים שלנו, גם מבחינת הנקודות וגם מבחינת היוקרה. מצפה לנו משחק לא קל מול מכבי תל אביב, אולי הכי קשה בליגה, אני לא אשחק, אבל אנחנו יכולים להפתיע".

עידן בר און מאמן הפועל פתח תקוה. יוסי ציפקיס
יעשה הכול כדי להישאר בליגה. עידן בר און/יוסי ציפקיס

רן בן שמעון, מאמן מכבי פתח תקוה, סיכם: "הפסדנו, מה זה משנה מה שאסביר. עשינו טעות. אנחנו מקבלים שערים בדקות הכי טובות שלנו. הייתה חסרה לנו היום האיכות בחלק הקדמי. היינו צריכים להיות איכותיים יותר בחלק ההתקפי, אבל אין לי ספק שאנחנו קבוצה הרבה יותר טובה ואין לי ספק שניראה טוב יותר וגם ננצח בדרבי העונה. כואב לי מאוד שהפסדנו. זה חלק מהחיים, ננסה לנצח במשחק הבא, אנחנו קבוצה איכותית וטובה יותר, אבל היום הלך פחות טוב. אנחנו צריכים להפסיק עם הנאיביות בהגנה, אנחנו סופגים יותר מדי שערים, אבל נלך קדימה".

רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה (ימין) עם עוזרו ייטב לוזון. יוסי ציפקיס
חסרה איכות בחלק הקדמי. רן בן שמעון/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully