וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז אדלשטיין: "אף הגרלה לא פשוטה, אנחנו רוצים מאוד לעלות להצלבה"

8.12.2014 / 18:47

מאמן נבחרת ישראל התייחס להגרלת יורובאסקט 2015, שכוללת את צרפת, בוסניה, פינלנד, פולין ורוסיה. הקפטן יותם הלפרין: "מדובר בבית קשה". גיא פניני: "זה מאתגר מאוד"

שחקן נבחרת ישראל יותם הלפרין מול שחקן נבחרת אוקראינה מקסים פוסטוזבנוב. AP
"יש נבחרת אחת מעל כולן". הלפרין במדי הנבחרת/AP

נבחרת ישראל למדה היום (שני) מי יהיו חמש היריבות שלה בשלב הבתים של יורובאסקט 2015: צרפת, פינלנד, בוסניה, פולין ורוסיה. אין ספק שמדובר בהגרלה לא פשוטה לשחקניו של ארז אדלשטיין, שינסו לתקן את הרושם שהותירו באליפות אירופה הקודמת לפני שנה, אז הודחו כבר בשלב הבתים כשהם מסיימים עם ניצחון אחד וארבעה הפסדים במקום האחרון בבית.

מאמן הנבחרת ארז אדלשטיין התייחס להגרלה ב"חדשות הספורט": "הגרלה כמו הגרלה, אי אפשר להגיד שהיא קלה או קשה. צריך להתרכז בנו. מי יבוא לנבחרת, מה מצב הנבחרת. החיבור של הנבחרת חשוב יותר. יש פורמט של ארבעה בתים, אז תמיד יש מארחת. לא יהיה קל מול צרפת. את הפינים ראינו באליפות העולם, הם פיזים, קשוחים. בוסניה עם דושקו איבנוביץ', עשו קמפיין מדהים. אנחנו האחרונים שיכולים לזלזל בפולין. לגבי רוסיה, לא רצינו לקבל אותה כדרג שישי.

"נתחיל להתארגן ולהתכונן ואנחנו רוצים לעלות ולהישאר בצרפת כי השלב השני כולו בצרפת. אנחנו רוצים מאוד לעלות. גם אם אנחנו עולים, ההצלבה שלנו הוא עם בית המוות. ההצלבה תהיה קשה, אבל עדיין חזון למועד".

גם בקרב שחקני הנבחרת הייתה תמימות דעים שמדובר בבית לא פשוט בכלל. גיא פניני אמר על ההגרלה: "בית מאתגר מאוד. כל האליפות הזו ברמה גבוהה וגם הבית שלנו עם קבוצות איכותית ועם שחקנים גדולים בכל קבוצה. אנחנו יודעים מה החוזק שלנו ומה המטרות שלנו ובטוחים בעצמנו. מצפים לקיץ מעניין מאוד. כל אחד יבוא עם שיא המוטיבציה לעשות קיץ טוב ולעלות שלב עם הנבחרת".

יותם הלפרין קפטן הנבחרת הוסיף: "כמובן שיש נבחרת אחת מעל כולם בבית וגם משחקים בצרפת, מה שלא יעזור מולם. מדובר בבית קשה, בטח עם רוסיה מהדרג האחרון. היא הקבוצה הכי קשה שיכולנו להגריל. אנחנו מעודדים מאוד מהקיץ האחרון שנראינו בו טוב ואני בטוח שאם כולם יגיעו, נמשיך במומנטום ונשתדל לעלות מהבית הזה. אין נבחרת חלשה בבית שלנו, אבל אנחנו גם נבחרת טובה וגם ליריבות שלנו לא מצפה משוכה נמוכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully