וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כ-25,000 אוהדים צפויים להגיע לדרבי: "הכסף יכול לעזור ברכש"

8.12.2014 / 13:57

שישה ימים לפני הדרבי החיפאי, כ-12,000 אוהדים כבר הבטיחו את מקומם ובהפועל חיפה צופים אצטדיון כמעט מלא. גורמים בסביבתו של כץ מנסים לשכנעו לפטר את ראובן עטר. הבעלים יחכה לפחות עד הדרבי

one

אחרי התבוסה 4:0 להפועל באר שבע ולקראת הדרבי החיפאי הראשון באצטדיון סמי עופר, יואב כץ ממשיך להיות לחוץ מאוד מהמצב של הפועל חיפה, כשבמקביל גורמים המקורבים לבעלים מנסים לשכנע אותו לבצע זעזוע בדמות שינוי בצוות המקצועי. כץ הצהיר לאחר התבוסה שמעמדו של ראובן עטר לא עומד על הפרק, אך בימים האחרונים מופעלים על הבעלים לחצים כבדים לחשוב שוב על הנושא. כץ לא מתכוון לערוך שינוי בשלב זה לפחות עד הדרבי, אך הפסד בוודאי שתבוסה כמו בשבת עשויה להביא לכך שהלחצים סביבו אכן יישאו פרי וכץ יחליט על זעזוע בצוות המקצועי.

בתוך כך, כבר כעת ברור שהפועל חיפה תשבור את שיא ההכנסות שלה ממשחק בודד בדרבי הקרוב. עד כה הבטיחו את מקומם במשחק כ-12,000צופים כשהצפי הוא שהאצטדיון יהיה כמעט מלא כשלפי החלוקה נכון לעכשיו 19,000 אוהדי מכבי חיפה יוכלו לאכלס את היציעים, מה שאומר שכ-10,000 מאוהדי הפועל חיפה יצטרכו להגיע כדי שהמגרש יהיה מלא. בהפועל חיפה מעריכים שבשל המצב של הקבוצה לא תגיע כמות כזו וההערכה היא שכ-25,000 אוהדים יגיעו למשחק.

בהפועל חיפה החליטו על מחיר אחיד של 50 שקל לכרטיס, כשעד עכשיו בנוסף ל-2,000 המנויים קנו עוד אלף מאוהדי הקבוצה כרטיסים. העובדה המעניינת היא שלמרות הקריאה של ארגון הקופים הירוקים לאוהדי מכבי חיפה לא לרכוש כרטיסים למשחק, האוהדים הירוקים כבר קנו 9,000 כרטיסים וצפויים להגיע בהמוניהם. לפני הדרבי ייערך טקס לזכרו של הבעלים לשעבר רובי שפירא במלוא 13 שנה למותו.

אוהדי מכבי חיפה קוראים לא לרכוש כרטיסים לדרבי

ראובן עטר מאמן הפועל חיפה. ברני ארדוב
הלחץ ייגבר אחרי הדרבי? ראובן עטר/ברני ארדוב

בהפועל חיפה החליטו על מחיר אחיד של 50 שקל לכרטיס, כשעד עכשיו בנוסף ל-2,000 המנויים קנו עוד אלף מאוהדי הקבוצה כרטיסים. העובדה המעניינת היא שלמרות הקריאה של ארגון הקופים הירוקים לאוהדי מכבי חיפה לא לרכוש כרטיסים למשחק, האוהדים הירוקים כבר קנו 9,000 כרטיסים וצפויים להגיע בהמוניהם.

בהפועל חיפה מייחסים חשיבות גדולה להכנסה בייחוד לאור העובדה שבקבוצה מבינים שצריך יהיה להתחזק משמעותית בחודש ינואר. "הכסף הזה שייכנס מהמשחק יכול מאוד לעזור ברכש", אמר גורם במועדון, "יהיה הרבה יותר פשוט לשכנע את יואב כץ להביא שחקנים עם הכנסה של מיליון שקל".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אוהדי הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
יתנחמו עם ניצחון בדרבי? אוהדי הפועל חיפה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully