וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי חיפה קוראים לא לרכוש כרטיסים לדרבי

7.12.2014 / 19:22

ארגון "הקופים הירוקים" הוציא הודעה, בה קרא לא לקנות כרטיסים מכיוון שהפועל חיפה לא מוכנה למכור כרטיסים ליציע הצפוני. "יואב כץ לא סופר את הכוח של הקהל שלנו", נכתב בהודעה

one

אוהדי מכבי חיפה מארגון "הקופים הירוקים" הוציאו היום (ראשון) הודעה בה קראו לכל האוהדים לא לרכוש עדיין כרטיסים לדרבי שייערך בשבוע הבא מול הפועל חיפה. הירוקים הודיעו כי בשל העובדה שלא יאפשרו להם לשבת ביציע הצפוני, הם קוראים לכל האוהדים לא לרכוש כרטיסים למשחק. בין היתר נכתב בהודעה: "במשך שלושה ימים עשינו את כל המאמצים לשנות את ההחלטה והתשובה שקיבלנו היא שהקהל יקנה גם ככה,

"יואב כץ לא סופר את הכוח של הקהל שלנו. בכל מקום בעולם היציע של הקהל השרוף והמעודד לא משתנה. לפיכך, אנחנו קוראים לכל האוהדים שרכשו כרטיסים, להחזירם לקופות ולקבל את כספם בחזרה. רק אם נהיה מאוחדים ולא נקנה כרטיסים, יואב כץ יתעורר ויפתח את היציע הצפוני. בסופו של דבר, הכסף ישחק עבורו תפקיד. הארגון קורא לכל הקהל, בכל היציעים: עזרו לנו ואל תרכשו כרטיסים עדיין. האמינו לנו - יש מספיק כרטיסים לכולם".

אחרי שני ניצחונות רצופים, במכבי חיפה חשבו שניצחון אמש (שבת) על קרית שמונה מול אצטדיון מלא יוציא את הקבוצה באמת לדרך חדשה, כזאת שתסחוף את הקהל לקראת הדרבי ביום ראשון. אבל ההחמצות של הקבוצה, בעיקר במחצית השניה, הורידו את הקבוצה מנוצחת (3:1) והיא עדיין רחוקה מאוד מהצמרת הגבוהה.

המסקנות העיקריות לאחר המשחק הזה היו די זהות מבחינת השחקנים. "הקבוצה רכה מדי. אין שחקן ספציפי שאשם במצב, אבל לא יכול להיות שנהיה כל כך חשופים בהגנה. הגענו לפי שלוש הזדמנויות מקרית שמונה, ועדיין ספגנו שלושה שערים. גם היום ראינו שיש בעיה חמורה במשחק ההגנה". אוראל דגני ספג לא מעט חיצים, לאחר שהיה מעורב בשניים מהשערים שספגה הקבוצה. "יש לו מהירות, ונתונים טובים, אבל לפעמים הוא קצת חולם וזה עולה לנו ביוקר. אי אפשר להפיל את כל התיק עליו, אבל היום זה היה גורם משמעותי בהפסד", אמר אחד השחקנים אתמול.

אוראל דגני שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"לפעמים הוא קצת חולם וזה עולה לנו ביוקר". אוראל דגני/אדריאן הרבשטיין

אלכסנדר סטנוייביץ' רוצה לחזק את הקבוצה בבלם, קשר וחלוץ בכירים, אך ההיצע בשוק מעט מגביל אותו. המאמן מנהל מעקב אחר חמדי סליחי מעכו, ששוב כבש אתמול. כפי שפרסמנו אתמול, חיפה עוקבת במקביל אחרי שחקנים מפרטיזן בלגרד. הבלם וויסלאב סטנקוביץ', שצפוי לעזוב את הסרבים בינואר, הוא אחד מהם. השחקן השני, ששמו הוזכר עשרות פעמים מאז הקיץ האחרון, הוא הקשר ניקולה דרינצ'יץ', ששמו כל הזמן עולה על הפרק בהקשר של חיפה. הבלם בן ה-27, אגב, כבר שיחק אצל סטנוייביץ' בפרטיזן. כך או כך, נראה כי המאמן יבחן שמות נוספים שישוחררו מהמועדון בו עבד.

רובן ראיוס נראה שוב מדוכדך אתמול, כך לטענת שחקנים, ובמועדון עדיין חלוקים לגביו ושוקלים לשחררו. כזכור, בסוף השבוע טענו חלק מאנשי המועדון כי ראיוס פחות אפקטיבי מהספסל, וחייב להוכיח שמקומו בהרכב, אחרת ייתכן שיהיה שינוי. שחקני הקבוצה, אגב, טוענים כי ראיוס צריך להיות חלק מרכזי בקבוצה, ותהיה טעות להיפטר ממנו בשלב הזה של העונה.

נקודת האור במשחק היה עידן ורד, שרשם שער שלישי השבוע ונראה כי מתחילת העונה הוא נמצא בקו עלייה. כזכור, המועדון מתכוון להציע לקשר חוזה ארוך טווח עוד לפני ינואר, כדי שלא יהיה שחקן חופשי בתום העונה. גם יוסי בניון קיבל מחמאות על העזרה לקבוצה, בעיקר במחצית השניה. בסיום המשחק התגודדו אוהדים מחוץ לסמי עופר וקראו לעבר השחקנים: "אם יש לכם כבוד, תביאו את הדרבי".

עוד באותו נושא

ליגת העל: עירוני קרית שמונה ניצחה 1:3 את מכבי חיפה

לכתבה המלאה
טאלב טואטחה, רובן ראיוס שחקני מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
במועדון עדיין חלוקים לגביו ושוקלים לשחררו. רובן ראיוס/אדריאן הרבשטיין

גם גוסטבו בוקולי מבין את חשיבות המשחק. "דרבי זה דרבי, לא משנה באיזה מצב אנחנו מגיעים. אני עשר שנים במועדון, שיחקתי 20 או 30 פעם דרבי, גם מהמקום הראשון ותמיד רוצים לנצח". לגבי המשחק אתמול אמר בוקולי: חבל שלא ניצחנו, אחרי הפיגור במחצית, חזרנו עם כל הכוחות. הלכנו על כל הקופה כי לא היה מה להפסיד. טבעי שתהיה חשוף קצת בהגנה במצב הזה. אם היינו מבקיעים חצי מהמצבים שהגענו אליהם במחצית השניה המצב היה אחרת. זאת הנקודה החשובה".

בוקולי המשיך והסביר מה הוביל להפסד: "לשחק נגד קרית שמונה זה דבר אחר לגמרי, הם פתחו בצורה התקפי מאוד, לא חשבו להניע כדור באמצע אלא שיחקו על כדורים ארוכים כדי שהחלוצים יעשו את העבודה. באותו שלב היינו ברדיפה. במחצית הראשונה זה עבד. עמדנו טוב, חבל שספגנו משני מצבים שאנחנו עובדים עליהם הרבה הפסדנו את המשחק בנקודות הקטנות". על השאלה האם הוא מרגיש את הפער ממכבי תל אביב, קרית שמונה ובאר שבע ענה: "התוצאות מדברות בעד עצמן. בדברים הקטנים אנחנו מפסידים. אנחנו צריכים להשתפר, זה לא מספיק. צריך לעבוד יותר, יש לנו הרבה משחקים כדי לעשות תוצאות טובות. באופן אישי, אני תמיד כאן לתת הכל".

עדכון ראשון: 8:09

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully