וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: "גדי קינדה הוא הנאתכו הבא של הכדורגל הישראלי"

8.12.2014 / 8:31

בקבוצה התלהבו מהיכולת של השחקן שעשה הסבה לקשר אמצע: "מעולם לא היתה מחלוקת על כשרונו של קינדה". שביעות רצון גם מירו בלו. הערכה: אופיר מרציאנו יעזוב בינואר לקבוצה בחו"ל

one

סיפוק גדול במ.ס. אשדוד אחרי הניצחון הביתי אמש (ראשון) על הפועל תל אביב. בקבוצה לא שוכחים איך רק לפני שלושה שבועות היו בשיאו של משבר שבא לידי ביטוי בארבעה הפסדים רצופים. למרות שהיו כאלה שחשבו על זעזועים, המשיך הבעלים ג'קי בן זקן בדרכו הידועה, נתן גב מוחלט למאמן ניר קלינגר והעסק השתלם כשאשדוד רשמה אמש למעשה עשר נקודות בארבעה משחקים כשבתוכם ניצחונות ביתיים על מכבי חיפה והפועל תל אביב.

קלינגר חגג עוד ניצחון: "גם בהפסדים שיחקנו כדורגל"

גדי קינדה שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
באשדוד מתלהבים מהיכולת שלו. גדי קינדה/ברני ארדוב

כמה אלמנטים לוקחים באשדוד מהמשחק אמש. הראשון הוא היכולת של גדי קינדה. הקשר המוכשר תופקד לאורך כל הקריירה שלו כשחקן קדמי על אחד הקווים. קלינגר עשה לו הסבה העונה לקשר אמצע, מה שקוראים 50-50 ובאשדוד מתמוגגים. בכיר במועדון אמר אמש: "גדי קינדה זה הביברס נאתכו הבא של הכדורגל הישראלי". מעולם לא היתה מחלוקת על כשרונו של קינדה, אולם תמיד דיברו על הבעיה המנטלית. בקיץ עשו לו בקבוצה סדרת חינוך כשהשאירו אותו בארץ כשהקבוצה יצאה למחנה האימונים. היום כבר מדובר בשחקן אחר לגמרי שבא לעבוד שלוש פעמים בשבוע בחדר כושר ומגלה הרבה יותר לויאליות וסבלנות לחברים שלו. ההחלטה להציב את קינדה כקשר מאחור נבעה גם מפציעתו הקשה של רועי בקל ועל מימדי גופו הצנומים, הוא מכפר בניידות ובכושר גופני מרשימים.

באשדוד גם יודעים לפרגן לעופר ורטה שהיה מיובש לאורך כל העונה בזמן שחאתם עבד אלחמיד תפס את עמדת המגן הימני והגיע עד לנבחרת. מאז שאלחמיד נפצע, נכנס ורטה למשבצת שהיתה פעם הבאנקר שלו באשדוד והוא מציג יכולת טובה מאוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים שער עם ירו בלו. ברני ארדוב
עלה מהספסל וכבש צמד. ירו בלו/ברני ארדוב

השחקן השלישי שקיבל שבחים הוא ירו בלו. החלוץ הניגרי עלה אמש מהספסל וכבש צמד. בלו הושמץ לאחרונה ונטען כי אשדוד משחקת בלי חלוץ. מי שגונן עליו היה המאמן ניר קלינגר שטען כי פציעה טורדנית מונעת ממנו להראות מה הוא יודע. אתמול כבש בלו צמד שערים שלימדו על האיכויות שלו. הראשון בכוח ובתנועה ללא כדור והשני בכדור חופשי יפהפה.

הכדורים האלה עם רגל ימין שמורים בדרך כלל לדויד סולארי, אבל הארגנטיני לא היה במגרש באותה דקה ובלו בעט את כדור העונשין לעבר תום אלמדון בצורה מושלמת. אופיר מרציאנו רשם עוד הופעה טובה בין הקורות ובאשדוד ממשיכים להעריך שדודו דהאן אכן יביא הצעה כבר בחלון ההעברות של חודש ינואר והקבוצה תיפרד משוערה הלאומי.

ההפסד ששבר אותו? גילי ורמוט/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully