וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MLS: הגלאקסי זכו באליפות דרמטית במשחק הפרישה של דונובן

הקבוצה מלוס אנג'לס זכתה בתואר החמישי בתולדותיה אחרי 1:2 בהארכה על ניו אינגלנד, רובי קין כבש את שער הניצחון עמוק בדקה ה-111, דונובן פרש בתום קריירה גדושה בשיאים

לנדון דונובן שחקן לוס אנג'לס גלאקסי. AP
נפרד כמו גיבור. דונובן/AP

דרמה גדולה בגמר ה-MLS: רובי קין כבש את שער הניצחון עמוק בהארכה, בדקה ה-111, והעניק ללוס אנג'לס גלאקסי תואר אליפות אחרי ניצחון 1:2 על ניו אינגלנד רבולושן.

רובי קין, ה-MVP של הליגה, ולנדון דונובן, מגדולי הכדורגלנים בתולדות ארה"ב, חגגו עם הגלאקסי את האליפות החמישית בתולדותיה, שיא MLS. מנגד, ניו אינגלנד, שהפסידה בכל ארבעת הגמרים הקודמים שלה, יורדת שוב מאוכזבת. הרבולושן, שחגגו ניצחון על ניו ירק רד בולס במשחקו האחרון של תיירי הנרי, קיוו לעשות אותו דבר לדונובן, אבל מעדו ברגע האמת.

הגלאקסי, המודרכים על ידי ברוס ארנה, עלו ליתרון משער של גיאסי זרדס (52), החלוץ המקומי, שכבש מזווית חדה, וכל זה דקה אחרי שניו אינגלנד דרשה פנדל ולא קיבלה. אבל כריס טיירני הוותיק השווה ל-1:1 בדקה ה-78 וכפה הארכה. בתוספת הזמן היה החלוץ האירי שסגר את הסיפור.

כאמור, זה היה משחקו האחרון בקריירה של לנדון דונובן, שתולה את הנעליים בגיל 32 עם האליפות השישית בקריירה (שיא MLS). אחרי 157 (!) הופעות במדי נבחרת ארה"ב, אחרי שהוכתר כמלך השערים בכל הזמנים של הנבחרת, אחרי קריירה שכללה בין השאר עונות בבאיירן מינכן, באייר לברקוזן ואברטון, ואחרי קיץ לא פשוט שבמהלכו לא נסע למנדיאל עם הנבחרת של יורגן קלינסמן - דונובן חגג דקות ארוכות על הדשא עם חבריו, שידעו להעניק לו את הכבוד הראוי לו.

לנדון דונובן שחקן לוס אנג'לס גלאקסי מניף את גביע ה-MLS. AP
הרגע המתוק. דונובן והגביע/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully