וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוף: רוני אוסליבן זכה באליפות בריטניה אחרי 9:10 דרמטי על טראמפ

רוני רוקט זכה בתואר בפעם החמישית בקריירה אחרי גמר קלאסי: אוסליבן הוליך 4:9, טראמפ השווה ל-9:9, רוני זכה בפריים האחרון והודה: "הכי קשה שהיה לי אי פעם"

רוני אוסליבן שחקן סנוקר אנגלי חוגג את זכייתו באליפות העולם. Warren Little, GettyImages
איזו שנה. אוסליבן/GettyImages, Warren Little

רוני אוסליבן רשם הלילה (בין ראשון לשני) את אחת הזכיות המתוקות בקריירה שלו, כשגבר 9:10 על ג'אד טראמפ בגמר קלאסי וזכה באליפות בריטניה בפעם החמישית בקריירה. אוסליבן, 39, שהגיע לטורניר ביורק עם קרסול שבור (בעקבות פציעה במהלך ג'וגינג לפני הטורניר), זכה ב-150 אלף ליש"ט, לא כולל 44 אלף ליש"ט שגרף אחרי שהשלים פריים מושלם של 147 ברבע הגמר.

רני רוקט כבר הוליך 4:9 בגמר בין שניים מהשחקנים האהודים בסבב, טראמפ השווה ל-9:9, אבל אוסליבן השלים את השנה המרשימה שלו כששמר על קור רוח בפריים האחרון. בשנה האחרונה אוסליבן הפסיד בגמר אליפות העולם למארק סלבי, אבל מאז זכה בטורניר המאסטרס, באליפות ווילס, באלוף האלופים, ועתה באליפות בריטניה.

אוסליבן פתח עם 1:5 מרשים, טראמפ צימק ל-5:3, רוני עלה ל-4:9, אבל טראמפ רשם ברייקים של 120 ו-127 בדרך למשחקון מכריע, שבו האנגלי בן ה-25 מעד.

"זו ההתמודדות הכי קשה שהייתי בה", אמר אוסליבן בסיום, "הייתי בסערת רגשות, וכבר השלמתי עם זה שאני עומד להפסיד. כבר לא ידעתי איזה יום היום, אבל הצלחתי למצוא כוחות איכשהו ולשמור על היתרון".

צפו ב-147 של אוסליבן ברבע הגמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully