וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: איינטרכט פרנקפורט ותומאס שאף הביסו 2:5 את ורדר ברמן

המאמן, שהיה במועדון מצפון גרמניה במשך 41 שנה, ניצח את האקסית המיתולוגית בזכות צמד של אלכס מאייר ושערים של אייגנר, ספרוביץ' ושטנדרה. המבורג רשמה ניצחון ביתי שלישי ברציפות עם 1:2 על מיינץ

ניקולאי מולר (ימין) מול ג'וניור דיאס שחקן מיינץ. GettyImages
כבר במקום ה-13. מולר מול דיאס/GettyImages

המחזור ה-14 בבונדסליגה יינעל היום (ראשון) עם שני משחקים. בראשון הצליחה המבורג להשיג ניצחון רביעי העונה עם 1:2 מרשים מאוד בבית על מיינץ ועלתה למקום ה-13. בהמשך תשחק איינטרכט פרנקפורט מול ורדר ברמן במשחק חשוב מאוד בתחתית.

קלבר שחקן המבורג (שמאל) עם לואיס הולטבי. GettyImages
ניצחון שלישי ברציפות. קלבר/GettyImages

המבורג - מיינץ 0:2

הקבוצה של ג'ו צינבאואר מתחילה להיראות מצוין ורשמה ניצחון בית שלישי ברציפות בליגה. אחרי 0:1 מול לברקוזן ו-0:2 על ורדר ברמן בדרבי הצפוני הלוהט, הצליחה המבורג לעשות את זה עם 1:2 בזכות שער בכורה של קלבר ועוד אחד של רפאל ואן דר וארט בפנדל. שינג'י אוקזאקי צימק בדקה ה-90.

HSV כבשה את הראשון אחרי דקות מצוינות ולחץ כבד שהפעילה על האורחת ובדקה ה-32. קלבר, הבלם הברזילאי שהגיע בקיץ, בעט כדור חזק מ-12 מטר אחרי ערבוביה ברחבה. ניקולצה נובסקי נגע ביד בדקה ה-54 ברחבה וסידר למארחת את השני. רפאל ואן דר וארט כבש את הפנדל וקבע 0:2. שינג'י אוקזאקי עוד צימק ל-1:2 דקה לסיום, אבל בסופו של דבר המבורג מנצחת במשחק חשוב מאוד מבחינתה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אוהדי איינטרכט פרנקפורט. GettyImages
האוהדים של פרנקפורט הפגינו תמיכה בקבוצה/GettyImages

איינטרכט פרנקפורט - ורדר ברמן 2:5

איזה מפגש מרגש עבור תומאס שאף. המאמן המצוין, שעבר בכל התפקידים האפשריים בוורדר ברמן במשך 41 שנה בהן היה במועדון, פגש היום את האקסית המיתולוגית והנחיל לה הפסד כואב במיוחד. איינטרכט פרנקפורט של שאף הביסה 2:5 את ורדר ברמן וסיבכה אותה עמוק בתחתית הטבלה. לקבוצה מעיר הבנקים זה היה הניצחון השישי העונה והיא במקום השביעי עם 21 נקודות, בעוד הקבוצה מהצפון תקועה במקום ה-17 והלפני אחרון עם 13 נקודות בלבד.

אלכס מאייר כבש את השער הראשון בדקה ה-34, אבל תיאודור גברה סלאסי איזן בנגיחה בדקה ה-45. האריס ספרוביץ' החזיר את היתרון לפרנקפורט בדקה ה-52 לאחר ספק עבירה על וולף. אלכס מאייר כבר גם את השלישי וקבע 1:3 בדקה ה-68, לפני ששטפן אייגנר עשה את זה 1:4 בדקה ה-76. לוקה קאלדירולה האיטלקי, שנכנס כמחליף, צימק ל-4:2 בדקה ה-79, אבל שער יפה של מארק שטנדרה הצעיר בדקה ה-80 קבע את תוצאת המשחק על 2:5.

תומאס שאף מאמן ורדר ברמן. GettyImages
ניצח את האקסית בגדול. שאף/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully