וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ווסטהאם חזרה מפיגור ל-1:3 מול סוונסי

צמד של אנדי קארול (41 ו-66) ועוד בישול שלו לדיאפרה סאקו (87) סידרו לפטישים קאמבק ועלייה למקום השלישי באופן זמני. ווילפריד בוני כבש לוולשים (19), לוקאש פביאנסקי הורחק (68)

one
אנדי קארול שחקן ווסטהאם. GettyImages
בישול ושני שערים. קארול/GettyImages

המחזור ה-15 בפרמיירליג נמשך היום (ראשון) עם שני משחקים. הראשון שבהם הפגיש בין ווסטהאם לסוונסי, כשהפטישים מנצחים 1:3 ועולים זמנית למקום השלישי בטבלה. מאוחר יותר הצליחה אסטון וילה לנצח 1:2 את לסטר סיטי.

ווילפריד בוני שחקן סוונסי. GettyImages
שער היתרון לא החזיק מעמד יותר מדי זמן. בוני/GettyImages

ווסטהאם - סוונסי 1:3

הקבוצה של סם אלרדייס עם ניצחון שלישי ברציפות ועלייה למקום השלישי בליגה עם 27 נקודות מתוך 45 אפשריות, מי היה מאמין? אנדי קארול כבש צמד (41 ו-66) ודיאפרה סאקו השלים את הניצחון עבור הפטישים בדקה ה-87. ווילפריד בוני העלה את האורחת ליתרון מוקדם בדקה ה-19, אבל זה לא החזיק מעמד, בטח לאחר ההרחקה של לוקאש פביאנסקי בדקה ה-68.

המארחת כבשה ראשונה באפטון פארק כשג'פרסון מונטרו פרץ מאגף שמאל ויישר כדור למרכז, בוני המתין שם ובעט בנגיעה אחת מ-12 מטר לפינה כדי לקבוע 0:1. בדקה ה-41 הצליחה ווסטהאם להשיג את השוויון כשהגבהה של קרל ג'נקינסון מאגף ימין מצאה את אנדי קארול והוא נגח נהדר משמונה מטר פנימה את ה-1:1. בדקה ה-66 הצליח קארול לכבוש את השני לאחר בישול של סטיוארט דאונינג. שתי דקות לאחר מכן הורחק פביאנסקי לאחר הכשלה מחוץ לרחבה. בדקה ה-87 הושלם הניצחון עם שער של סאקו לאחר בישול של קארול.

אסטון וילה - לסטר סיטי 1:2
לאסטון וילה: אשלי ווסטווד (17), אלן האטון (71), ללסטר סיטי: לאונרדו אוז'ואה (13)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully