וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 89 דקות לליאור רפאלוב, קלאב ברוז' לא עוצרת

הקשר הישראלי סייע לקבוצתו לנצח 1:2 את זולט וארחם ולפתוח פער של ארבע נ קודות בפסגה. 90 דקות לאייל גולסה בהפסד פאוק סלוניקי 4:2 לקסאנטי. בישול לעידן ויצמן בהפסד סימורג 2:1 לסומקאיט

ליאור רפאלוב שחקן ברוז' עם מאמנו מישל פרודום. GettyImages
לא עוצרים. רפאלוב ופרודום/GettyImages

ליאור רפאלוב וקלאב ברוז' לא עוצרים. הקשר הישראלי שיחק הערב (ראשון) 89 דקות בניצחון קבוצתו 1:2 על זולט וארחם שפתח עבורם פער ארבע נקודות בפסגה. עבור ברוז' היה זה משחק ליגה 12 ברציפות ללא הפסד. הבלם הצעיר ברנדון מכלה העלה את ברוז' ליתרון בדקה ה-16 ובתוספת הזמן, מיד לאחר שהקשר הישראלי הוחלף, הכפיל ויקטור ואסקס הספרדי. האורחת צימקה משער של האוסטרלי ג'יימס טרויסי. גליינור פלט, המועמד למכבי תל אביב, נכנס כמחליף לשתי הדקות האחרונות.

* עידן ויצמן בישל את שער היתרון של קבוצתו סימורג, אבל לא מנע ממנה הפסד 2:1 לסומקאיט. הבלם מצא בכדור ארוך את חברו רשאד איובוב שהרשית כבר לאחר חמש דקות, אולם המארחת הפכה את הקערה והנחילה לסימורג הפסד שני ברציפות.

* אחרי הניצחון הגדול במשחק העונה, אייל גולסה ופאוק ספגו הפסד חוץ מפתיע 4:2 מול קסאנטי. הקשר הישראלי שיחק 90 דקות ובנה את שער השוויון הזמני של קבוצתו.

* וולין לוצק של גל שיש נעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים עם הפסד ביתי 2:1 למטאליסט חראקוב. המגן הישראלי שיחק 90 דקות וספג כרטיס צהוב.

* גנט של רמי גרשון וקני סייף (פתח לראשונה בהרכב) סיימה ב-0:0 במשחקה הביתי נגד גנק. שני הישראלים השלימו 90 דקות.

* ניסו קפילוטו פתח על ספסל סנט גאלן במשחק הביתי נגד סיון, אבל לא שותף וראה את הקבוצה שלו מנצחת 0:2.

* דן מורי ישב על ספסל ויטסה במשחק הביתי נגד טוונטה ולא שותף ב-2:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully