וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי ניצחה את מץ 1:3 ועלתה למקום הראשון

ג'יניאק (43), איוו (59) ופאייה (90) סידרו לביילסה ניצחון ביתי ועליה לפסגה על חשבון פריס סן ז'רמן. אלכסנדר לקאזט סייע לליון לחזור מפיגור בדרך ל-2:3 על אביאן

אנדרה פייר ג'יניאק שחקן מארסיי. AP
לוהט. ג'יניאק/AP

המחזור ה-17 בליג 1, הליגה הצרפתית נמשך היום (ראשון) עם חזרתה של מארסיי לפסגה בזכות 1:3 ביתי על מץ. לפני כן, ליון התקרבה שוב לשתי המוליכות כשהצליחה לחזור מפיגור ל-2:3 דרמטי על אוויאן. גנגאן ניצחה 2:3 בריימס, לאנס חילצה 1:1 דרמטי מול ליל.

seperator

אביאן - ליון 3:2

הקבוצה של הובר פורנייה ממשיכה להוות אלטרנטיבה לשתי המוליכות פריס סן ז'רמן ומארסיי ורשמה ניצחון עשירי העונה ושני ברציפות אחרי קאמבק גדול ו-2:3 דרמטי מול אביאן בחוץ. ליון עלתה למקום השלישי עם 33 נקודות, ארבע פחות מפ.ס.ז'.

סדריק בארבוסה העלה את המארחת ליתרון עם שער ענק בכדור חופשי בדקה ה-29, כשבעט מ-25 מטר לקורה ומשם לרשת כדי לקבוע 0:1 מפתיע. האורחת מצאה את השוויון בדקה ה-63 כשיאסין בנזיה הגיע ראשון לכדור שנהדף לא מספיק טוב על ידי שוער המארחת ודחק פנימה את ה-1:1. בדקה ה-64 הצליחה אביאן לכבוש את השני כששוב היה זה בארבוסה, כשהפעם הוא בעט חופשי באין מפריע משמונה מטר פנימה אחרי כדור רוחב יפה של מודו סוגו וקבע 1:2. אלא שאז התעורר אלכסנדר לקאזט הגדול, שכבש צמד. הראשון הגיע בדקה ה-81 לאחר שקרן של ראשיד גזל מצאה אותו חופשי, הוא עצר והשתלט על זה נהדר כדי לקבוע 2:2. המהפך הושלם ארבע דקות בתוך תוספת הזמן עם פנדל של לקאזט, שקבע 2:3 דרמטי כדי לשפר את מאזן השערים שלו ל-13 מתחילת העונה.

מארסיי - מץ 1:3

הקבוצה של מרסלו ביילסה התאוששה מהתיקו מול לוריין במחזור הקודם, ועלתה למקום הראשון בטבלה על חשבון פריס סן ז'רמן. אנדרה פייר ג'יניאק העלה את המארחת ליתרון עם נגיחה בדקה ה-43, פלורן מאלודה הוותיק השווה כעבור שלוש דקות, אך אנדרה אייוו (59) ודימיטרי פאייה (90) העניקו לביילסה את הניצחון.

משחקים נוספים:

לאנס - ליל 1:1
ללאנס: אידריסה גיי (47). לליל: אדאמו קוליבאלי (90)

ריימס - גנגאן 3:2
לריימס: גאטן שארבונייה (6), פרינס אוניאנגה (68). לגנגאן: לארס יקובסן (33), כריסטוף מנדאן (47), קלודיו בובו (79)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully