וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר ומילאן הפסידו, נאפולי חילצה תיקו בשיניים

מאנצ'יני ממשיך לצנוח עם נקודה מתשע אחרי הפסד 2:1 לאודינזה, גנואה השיגה 0:1 על הרוסונרי משער של אנטונלי (32) ועלתה למקום השלישי על חשבון שחקניו של בניטס שחזרו מ-2:0 ל-2:2 ביתי עם אמפולי

שחקן נאפולי ג'ונתן דה גוזמן חוגג שער. AP
חילץ תיקו בשיניים. דה גוזמן/AP

המחזור ה-14 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) עם חמישה משחקים נוספים. בראשון, סיימה נאפולי ב-2:2 בלבד עם אמפולי, ופספסה צ'אנס להגדיל את הפער במקום השלישי. מילאן הפסידה 1:0 לגנואה המפתיעה, אינטר ירדה מנוצחת 2:1 על ידי אודינזה.

נאפולי - אמפולי 2:2

תיקו רביעי ברציפות לנאפולי בכל המסגרות, וגם הפעם ההזדמנות לצמק במעט את הפער מיובנטוס ורומא בצמרת. למעשה, הקבוצה של רפא בניטס ניצלה היום בנס, כשסימונה ורדי (19) ודניאלה רוגאני (53) העלו את האורחת ל-0:2 מדהים, לפני שדובאן ספאטה (67) וג'ונתן דה גוזמן (72) השוו.

גנואה - מילאן 0:1

העונה המופלאה של גנואה נמשכת עם ניצחון יוקרתי נוסף שהעלה אותה למקום השלישי על חשבון נאפולי. נגיחה של לוקה אנטונלי מכדור קרן של דייגו פרוטי בדקה ה-32 הכריעה את ההתמודדות, והרוסונרי נותרים במקום השישי.

שחקן מילאן ריקרדו מונטוליבו מול שחקן גנואה דייגו פרוטי. AP
עוד הפסד מאכזב. מונטוליבו מול דייגו פרוטי/AP

אינטר - אודינזה 2:1

הנראזורי ממשיכים בצניחה עם משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון, בהם שלושה הפסדים, אבל אודינזה הצליחה לנצל את המצב כדי לשפר את מצבה. רוברטו מאנצ'יני בינתיים לא נראה כמושיע עם נקודה מתשע אפשרויות. האורחים שהתייצבו אחרי חמישה משחקים ללא ניצחון מצליחים לחזור למסלול כדי לטפס למקום השמיני. רוברטו מאנצ'יני ראה את הקבוצה שלו יורדת למחצית דווקא ביתרון אחרי מסירת עומק של פרדי גוארין (44) למאורו איקרדי שלא נכשל מול השוער. ברונו פרננדס איזן (60) וסיריל תרו (71) ניצל החזרת כדור רעה בהגנה כדי להשתלט ולהשלים את המהפך בדרך לניצחון היוקרתי.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקני אודינזה חוגגים שער. AP
יוצאים מהמשבר. שחקני אודינזה חוגגים/AP

משחקים נוספים:

פארמה - לאציו 2:1

לפארמה: רפאלה פלדינו (45), ללאציו: סטפנו מאורי (45), פליפה אנדרסון (59)

אטאלנטה - צ'זנה 2:3

לאטאלנטה: יוהאן בנלואן (45), גוליילמו סטנדרדו (50), מקסימיליאנו מוראלס (52), לצ'זנה: גרגואר דפרל (31, 43)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully