וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאה בגופה: "גולשת הפרוטזות" איימי פרדי הצטלמה בעירום

אחרי שהשתתפה ב"רוקדים עם כוכבים" ו"המרוץ למיליון", גולשת הסנובורד קטועת הרגליים שזכתה במדליית הארד בסוצ'י 2014, הציגה תמונות עירום כחלק מקריאתה לנכים לא להתבייש בגופם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קוראת לנכים לא להתבייש בגופם. פרדי/מערכת וואלה!, צילום מסך

איימי פרדי, "גולשת הפרוטזות", לא נותנת למגבלות הפיזיות לעצור אותה גם מחוץ לתחרויות הספורט. האמריקאית בת ה-35 העזה להצטלם בעירום עם הפרוטזות שלה, ועשתה זאת כדי לעורר את המודעות לנכים, וכדי לנסוך אומץ בפני אנשים בעלי מוגבלויות לא להתבייש בגופם. פרדי בת ה-35 היא בעלת מדליית ארד, בה זכתה לאחרונה בתחרות האולימפית בסוצ'י 2014 בגלישת סנובורד בקטגוריית הנכים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"נתנו לי סיכוי של 2 אחוזים לחיות"/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרדי הקימה ב-2005 ארגון התומך בספורטאים נכים, לאחר שאיבדה בגיל 19 את רגליה. "יום אחד חליתי וחשבתי שזאת שפעת, אבל אחרי יממה אשפזו אותי בטיפול נמרץ והרופאים לא ידעו מה יש לי", סיפרה בעבר פרדי על האופן שבו הפכה נכה. "נתנו לי סיכוי של 2 אחוזים לחיות". לאחר מספר ימים הסתבר כי היא גופה הותקף על ידי חיידק נדיר. "הרופאים אמרו שאני היחידה באזור לאס וגאס ששרדה את החיידק הזה ב-20 השנה האחרונות. הייתי בקומה במשך שלושה שבועות, איבדתי את השמיעה באוזני השמאלית, מערכות בגוף קרסו, ונאלצו לכרות לי את הרגליים, כי זה משהו שאפשר לחיות בלעדיו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
גולשת סנובורד אמריקאית איימי פרדי. AP
רגע השיא. פרדי והמדליה בסוצ'י/AP

"שאלתי אם אוכל לגלוש על סנובורד, ואמרו לי שהם לא יודעים אם בכלל אוכל ללכת אי פעם. אחרי שבעה חודשים גלשתי שוב על סנואובורוד", אמרה פרדי. מאז, פרדי הפכה לספורטאית אולימפית ומרצה מבוקשת בעקבות סיפורה יוצא הדופן והאופן שבו התגברה על נכותה והפכה אותה להשראה עבורה ועבור אחרים. אין זו הפעם הראשונה בה פרדי מנסה לעורר מודעות מאז שהפכה נכה ב-1999. בעבר היא הצטלמה לקליפ של מדונה, הגיעה למקום השני בעונה ה-21 של "המרוץ למיליון", ואף הגיעה למקום השני בתכנית "רוקדים עם כוכבים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצטלמה גם כדוגמנית. פרדי/מערכת וואלה!, צילום מסך

צפו באיימי פרדי מספרת את סיפור חייה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully