וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל: "אני עדיין קצת חלוד, אבל בעוד כמה ימים אהיה בכושר טוב"

הרכז הישראלי אחרי הבכורה במדי ניו אורלינס: "אני עדיין לומד את השיטה שלנו, את ההתקפה ואת המהלכים". המשחק הבא של הפליקנס: כבר הלילה אצל הלייקרס (5:30)

גל מקל ערך הבוקר (ראשון) את הופעת הבכורה שלו במדי ניו אורלינס פליקנס, פחות מיממה לאחר שהוחתם על ידי הפליקנס. הרכז הישראלי, ששיחק אשתקד 31 משחקים במדי דאלאס בעונת הרוקי שלו ב-NBA ונחתך מהמאבריקס רגע לפני פתיחת העונה למרות שהציג יכולת טובה במשחקי קדם העונה, שותף ל-11 דקות בהפסד קבוצתו החדשה 120:100 לקליפרס בלוס אנג'לס.

מקל אומנם לא קלע, והחטיא את ארבע הזריקות שלקח (0 מ-3 לשתיים, 0 מ-1 לשלוש), אבל רשם לא פחות מ-6 אסיסטים לעומת 2 איבודים בלבד, ויחס הפלוס מינוס שלו היה מצוין עם 6+, בעוד שהפליקנס רשמו 26- בדקות בהן היה על הספסל. מקל יקווה לקבל מספר רב יותר של דקות כבר הלילה, במשחק נוסף בסטייפלס סנטר, הפעם מול הלייקרס (5:30).

גל מקל, שחקן ניו אורלינס פליקנס מול כריס פול שחקן לוס אנג'לס קליפרס. רויטרס
"לא יכולנו לעצור אותם ברבע הרביעי, וזה הכריע את המשחק". גל מקל מול כריס פול/רויטרס

"אני עדיין לומד את השיטה שלנו, את ההתקפה ואת המהלכים, כי אני כאן פחות מ-24 שעות", אמר מקל בסיום. "מבחינה גופנית הרגשתי טוב, אני עדיין קצת חלוד אבל בעוד כמה ימים אהיה בכושר טוב". על המשחק עצמו אמר מקל: "אני באמת חושב שנלחמנו בחזרה הערב, הם התחילו חזק מאוד וקלעו טוב במיוחד. הם קבוצה טובה, לא יכולנו לעצור אותם ברבע הרביעי, וזה הכריע את המשחק".

  • עוד באותו נושא:
  • גל מקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully