וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביום שני: הגרלת אליפות אירופה 2015 בכדורסל תיערך בפריס

7.12.2014 / 9:11

פיב"א אירופה פרסמה את שיטת ההגרלה שתיערך מחר ביורודיסני לעיני המאמן הלאומי ארז אדלשטיין. הנבחרת תיסע ללטביה, צרפת או קרואטיה

הגרלת אליפות אירופה 2015 תיערך מחר (שני) ביורודיסני פריס, כשהבוקר פרסמה פיב"א אירופה את שיטת ההגרלה, שצמצמה באופן משמעותי את הבתים שישראל יכולה לקבל. כזכור, שלב הבתים הראשון כולל ארבע בתים שיערכו בארבע מדינות שונות, ואליהם הצטרפו ארבע נבחרות נוספות, אותן בחרו המארחות, שיעזרו בתהליך השיווק והארגון. שלוש העולות מכל בית תיסע לשלב הבתים השני שייערך בליל, צרפת.

המשמעות היא שגרמניה, שנמצאת בדרג החמישי כמו ישראל, וטורקיה שחוברות אליה, לא ישחקו עם ישראל באותו הבית. שאר הנבחרות שיארחו בתים הם צרפת, שחברה לפינלנד, קרואטיה שחברה לסלובניה ולטביה שחברה לאסטוניה.

ארז אדלשטיין מאמן נבחרת ישראל. קובי אליהו
את מי הם יפגשו? ארז אדלשטיין/קובי אליהו

האפשרויות שנותרו לישראל הן:

אפשרות א' - צרפת, פינלנד, יוון או בוסניה, פולין או בלגיה או מקדוניה או איטליה (כל נציגות הדרג הרביעי פתוחות) ורוסיה או הולנד או איסלנד מהדרג האחרון.

אפשרות ב' - קרואטיה, סלובניה, יוון או בוסניה, פולין או בלגיה או מקדוניה או איטליה, ורוסיה או הולנד או איסלנד.

אפשרות ג' - ליטא או ספרד (נציגות הדרג הראשון), אוקראינה או סרביה, לטביה, פולין או בלגיה או מקדוניה או איטליה ואסטוניה מהדרג האחרון.

המאמן ארז אדלשטיין, שבשבוע הבא יואשר סופית על ידי הנהלת איגוד הכדורסל כמאמן הלאומי, נמצא בפריס לקראת ההגרלה ולאחר שידע את התוצאות יחל בארגון טורנירי הכנה. ישראל כבר הוזמנה לטורניר הכנה בגרמניה, ובזכות העובדה שלא תפגוש את הגרמנים עד לסיבוב השני של אליפות אירופה לפחות, תשחק הנבחרת זאת השנה השנייה בטורניר האיכותי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully