וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: הדר יעזוב לפני נהריה? אשכנזי ובירנבוים מועמדים

7.12.2014 / 9:34

בהנהלת הקבוצה שוקלים זעזוע בעקבות פתיחת העונה הרעה ואחרי התבוסה הביתית לבני הרצליה: "אי אפשר לנקות את רמי מאשמה". לירוי היקרסון (32, 1.96) עשוי להצטרף

רמי הדר מאמן מכבי חיפה עם הקטור הרננדס. AP
ישלם את המחיר על פתיחת העונה הרעה? רמי הדר/AP

מאמן מכבי חיפה רמי הדר עשוי לעזוב את תפקידו בימים הקרובים. בהנהלת חיפה שוקלים האם לבצע את המהלך עוד לפני משחק הליגה נגד עירוני נהריה ביום שלישי או לתת להדר ולקבוצה הזדמנות אחרונה במשחק התחתית החשוב בעין שרה. בקבוצה זועמים על היכולת של השחקנים בתבוסה 92:76 לבני הרצליה אמש (שבת) ברוממה, שהורידה את הירוקים למקום העשירי בטבלה, הרחק מהציפיות הראשוניות לעונה הזאת. מי שהוזכרו בימים האחרונים כמועמדים אפשריים להחליף את המאמן הם מאמני העבר של חיפה אבי אשכנזי ואפי בירנבוים.

"אם במשחק באילת היה לרמי נקודות חיוביות, הפעם אי אפשר לנקות אותו מאשמה", אמר אחד מאנשי הקבוצה אמש, "הקבוצה הגיעה כבויה למשחק והייתה רחוקה מהעניינים מהפתיחה ועד לסיום. אי אפשר להופיע ככה למשחק מול יריבה לתחתית, ובמיוחד לפני רצף כל כך חשוב. צריך לעשות חושבים מה אנחנו עושים מפה".

מי שהוזכר אמש כמועמד לחזק את הקבוצה הוא הגארד האמריקאי לירוי היקרסון (32, 1.96) ששיחק במדי חיפה במסע המשחקים בארצות הברית כשחקן חיזוק. היקרסון, בעל עבר עשיר בליגות בדרום אמריקה, הצטיין בתחילת העונה שעברה בליגה במקסיקו, והמשיך לתקופה טובה בליגה הפיליפינית ובליגה הפורטו ריקנית. לאחרונה חתם בליגה בברזיל, אך בשל הקשרים הטובים של הבעלים ג'ף רוזן עם סוכנו קלאודיו פריירה, עשוי להגיע מהר מהצפוי לישראל. חנן קולמן יערוך את הבכורה שלו בקבוצה נגד נהריה בשלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully