וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "הזרים שדרגו אותנו, הם הלב. הקבוצה חזקה יותר העונה"

7.12.2014 / 9:03

אלישע לוי החמיא לאוגו והובאן. על השינוי שחל בארבייטמן: "סקורר". גורדנה: "אם נהיה ככה במחזור 25, אגיד שרצים לאליפות". שחקן על דג'אני: "זה היה דרבי פרטי בשבילו. אלישע צדק לגביו"

one
"הבישולים של הובאן בשני המחזורים האחרונים, והיכולת של אוגו בנוסף לבישול אתמול, מוכיחים שזה כל ההבדל מהעונה שעברה"

אחרי הרביעייה במשחק הבית האחרון על מכבי נתניה, הקהל של הפועל באר שבע נהנה גם אתמול (שבת) מקונצרט. הרביעייה לרשת של הפועל חיפה לא רק המשיכה להוכיח שהקבוצה של אלישע לוי רצה לאליפות, אלא גם שהמאמן יצר תלכיד חזק יותר מהעונה שעברה. "אף אחד כאן לא יצהיר שהקבוצה הזאת מועמדת בכירה לאליפות רק בגלל היכולת של מכבי תל אביב וקריית שמונה. הקבוצה הזאת אמורה להגיע העונה לאירופה וזה מה שחשוב. לפני הפלייאוף, אולי נוכל לצאת בהצהרות אחרות", שמרו אתמול בבאר שבע על פאסון. מאור בוזגלו שוב כיכב אתמול עם שער ושני בישולים, אבל במועדון מרוצים עוד יותר מהכושר שבו נמצא שלומי ארבייטמן, וכמובן מהזרים – ג'ון אוגו ואוביידו הובאן.

"אמרנו כבר שאלישע פגע עם הזרים, אתמול הוכח שהם לא רק יודעים לעשות הגנה, אלא גם התקפה. הבישולים של הובאן בשני המחזורים האחרונים, והיכולת של אוגו בנוסף לבישול אתמול, מוכיחים שזה כל ההבדל מהעונה שעברה", הסבירו במועדון. במהלך המחצית השנייה ניסו שחקני באר שבע לפרגן להובאן והסבירו: "הוא מאוד רצה להבקיע, כל הזמן ביקש את הכדור. אבל גם בישול זה בסדר". אגב אוגו, הקשר הניגרי שוחח במהלך השבוע מספר פעמים עם קשר קריית שמונה עאהד עזאם ודרש בשלומו, לאחר שפצע אותו במשחק הקודם. עזאם הודה לו והבהיר כי הוא מודע לכך שלא פצע אותו בכוונה. אלישע לוי התייחס לתרומת הזרים ולשאלה האם הקבוצה חזקה יותר מבעונה שעברה. "אני מרגיש שיש לנו קבוצה חזקה יותר מבעונה שעברה", אישר המאמן. "התחזקנו מאוד במרכז השדה בשחקנים שעשו שדרוג לעומת העונה שעברה, והלב זה הדבר הכי חשוב בקבוצת כדורגל".

הפועל באר שבע הביסה את הפועל חיפה 0:4

שחקן הפועל באר שבע, אובידיו הובאן. ברני ארדוב
עושה את ההבדל מהעונה שעברה. הובאן/ברני ארדוב

הצמד של ארבייטמן העלה את מאזנו לששה שערים, כולם נכבשו בשבעת המשחקים האחרונים. שער אחד בלבד מפריד בינו לבין מאור בוזגלו, סגנו של ערן זהבי. זאת הסיבה שבגללה אלישע לוי מתלבט מאוד האם להביא חלוץ. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, אלירן עטר ודודו ביטון כבר הוזכרו כמועמדים. ארבייטמן יחל בשבועות הקרובים באימונים אישיים יחד עם כוכב העבר עודד מכנס. בקבוצה רוצים מאוד שגם מאור מליקסון ייכנס לרשימת הכובשים ומעריכים כי בהתאם להליך ההתאקלמות של ארבייטמן, גם זה יגיע במשחקים הקרובים.

אלישע לוי התייחס ליכולת של ארבייטמן וליכולת הטובה של הקבוצה בחלק הקדמי: "בשביל זה שלומי ארבייטמן הגיע. שלומי הוא סקורר. יש לו סטטיסטיקה כזאת, אפשר לפתוח ולראות מה מאזן השערים שלו בליגת העל ביחס לדקות משחק. הוא לא שיחק הרבה זמן וידעתי שעם סבלנות הוא יצליח. והוא יכול הרבה יותר. אנחנו משחקים עם הנעת כדור מאוד אפקטיבית מקדימה. אנחנו מגלים כוח, הרבה מאוד כוח. יש לנו פוטנציאל לשחק יותר טוב. הדבר החשוב במירוץ כזה הוא לקחת את הנקודות". אליניב ברדה שותף אתמול לאחר שיחה שערך אלישע לוי עם הצוות הרפואי והשחקן עצמו, שלמרות שלא עבר את מבחן הכשירות הודיע כי הוא יכול להשתלב במהלך המחצית השנייה.

עוד באותו נושא

אלישע לוי: "אנחנו יודעים שאפשר להשתפר עוד הרבה"

לכתבה המלאה
שלומי ארבייטמן, הפועל באר שבע. רוני לבנה
"הוא לא שיחק הרבה זמן וידעתי שעם סבלנות הוא יצליח. והוא יכול הרבה יותר". ארבייטמן/רוני לבנה

"היה משחק טוב לכולם, יחד איתי ועם שלומי ובוזגלו שהבקיע שער לפתניאון", אמר רועי גורדנה. "הלוואי שזה ימשיך להיות ככה, אם נצליח לחבר חמישה, ששה, אולי עשרה משחקים שננצח רצוף, אולי נוכל לדבר אחרת. נוח לי במשבצת הזאת יותר, אבל אשחק בכל עמדה. עברתי שתי פציעות קשות בהפועל תל אביב, ולא חזרתי טוב, אבל עד עכשיו עונה טובה שלי, אני שמח כאן. יש כאן אנשים חמים שהכדורגל סביבם ורוצים שהקבוצה תנצח". על השאלה מתי תגיע הצהרת האליפות אמר: "אם נהיה שם במחזור 25 או 26, אגיד שרצים לאליפות. עד אז לא. זה לא יהיה נכון".

אחד משחקני הקבוצה התייחס אתמול גם לקשר היריבה, קובי דג'אני, שעזב את הקבוצה בקיץ לאחר מתיחות עם המועדון. "לפי הדברים שהוא אמר על אלישע כשהוא עזב כאן, זה היה דרבי פרטי בשבילו. אתמול אנשים הביאו שגם מבחינה מקצועית הוא לא היה מתאים. יש לנו היום שחקנים הרבה יותר טובים ממנו, מתברר שאלישע צדק". הקבוצה תתארח במוצאי שבת (18:00) בדוחא, אצל בני סכנין. שחקני הקבוצה זכו ליומיים של מנוחה.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם וויליאם סוארס. רוני לבנה
"אם נצליח לחבר חמישה, ששה, אולי עשרה משחקים שננצח רצוף, אולי נוכל לדבר אחרת"/רוני לבנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully