וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "אנחנו יודעים שאפשר להשתפר עוד הרבה"

6.12.2014 / 21:45

מאמן הפועל באר שבע חגג את הרביעייה מול הפועל חיפה: "הכי חשוב שאנחנו משחקים כמו כקבוצה, אנחנו משתפרים בכל האספקטים של המשחק". ראובן עטר: "הפסד כואב מאוד, היה צריך להיגמר 7:3"

מאמן הפועל באר שבע, אלישע לוי. רוני לבנה
יש עוד לאן להשתפר. אלישע לוי/רוני לבנה

הפועל באר שבע סיפקה הערב (שבת) הצגה נוספת בביתה, כשפירקה את הפועל חיפה 0:4 ועלתה זמנית למקום השני בטבלה, מרחק שתי נקודות מקרית שמונה. מאור בוזגלו כבש שער אדיר (12), רועי גורדנה (20) ושלומי ארבייטמן (44, 49) השתתפו בחגיגה גם הם, והוסיפו לצרות של הפועל חיפה.

"היה לנו שבוע אינטנסיבי עם שלושה משחקים בשבוע. אני חושב שנראינו טוב, עשינו נקודות והתקדמות גדולה, וזה הדבר הכי חשוב מבחינתי", אמר אלישע לוי בסיום. "הקבוצה משתפרת בכל האספקטים של המשחק, היא נראית טוב מבחינה פיזית, אנחנו כובשים הרבה והכי חשוב זה שאנחנו משחקים כמו קבוצה. אנחנו יודעים שאנחנו יכולים להשתפר עוד הרבה".

על השינויים בקבוצה במשחק הערב אמר לוי: "הורדנו עומס מברדה שעבד קשה, ואחר כך נוריד עומס משלומי. יש לנו עומק גדול מאוד. רועי נכנס וכבש, הוא יכול לשחק בכמה עמדות. מליקסון ובוזגלו שיחקו טוב וככל שנתקדם עוד נראה יותר טוב. צריך לשמור על ברדה והיות והפציעה לא הייתה קשה במיוחד, אפשר היה לתת לו מנוחה. צריך לשמור את כולם בריאים וחדים".

שלומי ארבייטמן, שחגג צמד ראשון מאז שב מבלגיה, אמר: "צמד ראשון העונה, שיחקנו טוב היום והכי חשוב זה שהשגנו שלוש נקודות. בכל משחק אני רוצה לתת מעצמי 200 אחוז, אני רוצה להמשיך הלאה למשחק הבא. שיחקנו טוב מאז תחילת המשחק".

אובידיו הובאן סיפק שני בישולים הוסיף: "אני מקווה להמשיך בדרך הזו ואנחנו נתקדם צעד אחר צעד וננסה לנצח בכל משחק מכאן. אין מבחינתי חשיבות להבקיע, אלא רק לנצח. אני אוהב את זה שאנחנו מנצחים. אני מקווה ששיתוף הפעולה עם אוגו ימשיך גם במשחק הבא ושניראה עוד יותר טוב".

שלומי ארבייטמן, הפועל באר שבע. רוני לבנה
מצטנע. ארבייטמן/רוני לבנה

מנגד, המאמן המפסיד ראובן עטר, אמר בסיום: "היום לא שיחקנו טוב. המשחק הזה היה צריך להיגמר 3:7. הגענו למצבי ודווקא כשהגענו להתקפות טובות, המתפרצות היו קטלניות, יכולת אישית טובה של בוזגלו. הם ניסו דרך מרכז ההגנה שלנו, ועשו את זה בקלות כזו. זה מאכזב מאוד. את המחצית השנייה פתחנו טוב, אבל הם שוב כבשו. באר שבע זו קבוצה חזקה מאוד. לא רק שהם היו חזקים, אנחנו היינו חלשים בכל מערכי הקבוצה.

"ביצענו טעויות שלא מאפיינות את מבנה שלושת הבלמים שבו אנחנו משחקים. באר שבע היא קבוצה חזקה מאוד, זה הפסד כואב מאוד. אנחנו ממשיכים הלאה. אנחנו לא טובים מבחינת ספיגת שערים וכיבוש שערים, אבל נעבוד חזק וקשה כדי לתקן את זה. אנחנו נצטרך שינויים בינואר, אבל זה לא קל למצוא שחקנים חופשיים, טובים וכאלה שקבוצות לא רוצות אותם. בדרך כלל ינואר לא מבשר טובות וזה נדיר למצוא מציאות. אנחנו נחפש ונראה אם נצליח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ראובן עטר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
"ביצענו טעויות שלא מאפיינות את מבנה שלושת הבלמים שבו אנחנו משחקים". עטר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully