וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים: סרחיו אגוארו עלול להיעדר כחצי שנה מהמגרשים

כוכב מנצ'סטר סיטי נפצע ברצועות הברך בניצחון על אברטון, דיווחים מוקדמים גורסים שהוא צפוי לתקופת היעדרות ממושכת במיוחד. פלגריני זהיר: "אני לא רואה אותו משחק השבוע"

one
שחקן מנצ'סטר סיטי סרחיו אגוארו. GettyImages
כואב הלב. אגוארו/GettyImages

עם כל הכבוד לניצחון 0:1 על אברטון, שצימק את הפער מצ'לסי לשלוש נקודות בלבד, יש מעט מאוד פרצופים מחויכים בקרב התכולים הערב (שבת) בשל הפציעה הקשה של סרחיו אגוארו. החלוץ נפצע בברכו אחרי היתקלות עם מוחמד בשיץ' כבר בדקה השלישית, ועל פי דיווחים בממלכה, מדובר בפציעה ברצועות הברך שעלולה לגרום לו להיעדר חצי שנה מהמגרשים - לא פחות. יש לציין כי עדיין מדובר בדיווחים מוקדמים ולא מאומתים.

גם מנואל פלגריני עדיין לא יודע את חומרת הפציעה, אך עם תום המשחק הוא הבהיר שאת המשחק הקרוב של הסיטיזנס - הקרב מול רומא על מקום בשמינית גמר ליגת האלופות - הכוכב שלו ככל הנראה יחמיץ. "כן, כנראה שהוא לא ישחק ביום רביעי. זו בעיה גדולה", אמר המנג'ר. "כשיש לך צרות עם הרצועות, קשה מאוד להתאושש תוך שלושה ימים. נראה מחר כמה חמור זה, אבל אלה לא חדשות טובות ואני לא רואה אותו משחק בשבוע הקרוב".

על כך שבחר להחליף את אגוארו הערב בחוסה אנחל פוזו בן ה-18 ולא באדין דז'קו אמר פלגריני: "דז'קו לא יכול היה לשחק 70-80 דקות, הוא יכול היה לשחק 25 דקות, חצי שעה מקסימום. בגלל זה הלכתי עם פוזו, והיה לו משחק טוב".

אגוארו הוא מלך שערי הפרמיירליג עד כה העונה עם 12, ואם אכן ייעדר תקופה ארוכה, קשה לראות את סיטי ממשיכה לאיים על צ'לסי. "פציעה חמורה תהיה מכה עצומה לו, למנצ'סטר סיטי ולאוהבי הכדורגל באשר הם", צייץ הפרשן הבריטי גארי ליניקר בחשבון הטוויטר שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully