וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אדם ליאיץ' הציל את רומא מהפסד ביתי ראשון העונה

זאזה הדהים את הקהל באולימפיקו עם צמד (אחד באדיבות דה סנקטיס) ודה רוסי הורחק, אבל הסרבי קבע 2:2 עם פנדל בדקה ה-78 ושער נוסף בתוספת הזמן. המרחק מיובנטוס המוליכה: 3 נקודות

אדם ליאיץ' שחקן רומא כובש פנדל. רויטרס
מנע הפסד. אדם ליאיץ'/רויטרס

הסטטוס-קוו בפסגת הליגה האיטלקית נשמר הערב (שבת) לאחר 2:2 דרמטי בין רומא לססואולו. האורחים כבר הוליכו 0:2, אבל אדם ליאיץ' ענה עם צמד דרמטי והציל נקודה לג'אלורוסי שהיו ב-10 שחקנים. הפער מיובנטוס המוליכה נותר שלוש נקודות. טורינו ופאלרמו נפרדו ב-2:2 דרמטי.

סימונה זאזה שחקן ססואולו חוגג לפני מורגן דה סנקטיס שוער רומא. GettyImages
קיבל מתנה מדה סנקטיס. סימונה זאזה/GettyImages

רומא - ססואולו 2:2

מותחן בבירת איטליה. הקהל באולימפיקו התרגש בפתיחה מחזרתו של קווין סטרוטמן להרכב לראשונה אחרי תשעה חודשים, סבל במהלך המשחק, אבל לבסוף שב לשמוח בזכות אדם ליאיץ'. בדקה ה-15 ביצע מורגן דה סנקטיס שגיאה קשה. השוער הוותיק סחב את הכדור ימינה כדי להרחיק, אבל סימונה זאזה גלש לעבר הבעיטה שלו ושיגר את הכדור פנימה. רומא נותרה בהלם, ואחרי שלוש דקות מלכודת הנבדל שלה כשלה וזאזה השלים צמד אישי בזכות בישול מצוין של סימונה מיסירולי. הצרות של הג'אלורוסי גברו בדקה ה-50, כאשר דניאלה דה רוסי ספג צהוב שני והותיר אותם ב-10 שחקנים, אבל הם לא ויתרו. רודי גרסיה הכניס את ראג'ה נאינגולן וז'רביניו, שבדקה ה-78 סחט פנדל אותו תרגם ליאיץ' לשער מצמק. המארחים המשיכו ללחוץ, ובדקה השלישית של תוספת הזמן אלסנדרו פלורנצי בישל לליאיץ' שהקפיץ את האצטדיון. שימה ורסאליקו הקרואטי עוד הספיק לקבל אדום בדקה ה-94.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קווין סטרוטמן שחקן רומא (מימין) מול סימונה מיסירולי שחקן ססואולו. רויטרס
קיווה לחזרה טובה יותר. קווין סטרוטמן מול סימונה מיסירולי/רויטרס

טורינו - פאלרמו 2:2
לטורינו: אלכס מרטינס (35), קמיל גליק (63). לפאלרמו: לוקה ריגוני (16), פאולו דיבאלה (43)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully