וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: הפועל אילת מגיעה לירושלים

6.12.2014 / 14:23

הקבוצה של דן שמיר תחפש ניצחון חוץ ראשון העונה נגד הקבוצה ששומרת על מאזן מושלם במשחקי הליגה עד כה (20:50, ערוץ 1)

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של הפועל אילת על עירוני נהריה

המחזור ה-11, שנועל את משחקי הסיבוב הראשון בליגת העל, ייצא מחר (ראשון) לדרך עם המשחק בין הפועל ירושלים להפועל אילת (20:50, ערוץ 1). הקבוצה של דני פרנקו, שתשלים את משחקה נגד הפועל חולון בסוף החודש, מגיעה להתמודדות עם רצף של שלושה ניצחונות, בזכות הניצחון ביורוקאפ על פרטיזן בלגרד, ותשאף להמשיך את המומנטום נגד היריבה המאכזבת, שטרם ניצחה העונה מחוץ לביתה, אך מגיעה עם רצף של שני ניצחונות.

שחקן הפועל ירושלים בר טימור מול שחקן הפועל חולון שלומי הרוש. ברני ארדוב
התקדם ברוטציה. בר טימור/ברני ארדוב

הניצחון הביתי על עירוני נס ציונה בשבוע שעבר קירב את הקבוצה של דני פרנקו לסיים את הסיבוב הראשון ללא הפסדים. האדומים ישלימו את משחקי הסיבוב רק ב-31 לדצמבר נגד הפועל חולון, במשחק השלמה ממחזור אמצע השבוע האחרון בשל משחק היורוקאפ נגד פרטיזן בלגרד בו סוף כל סוף הצליחה ירושלים להשיג ניצחון במפעל האירופי. בירושלים מרוצים מאוד מהיכולת שהציגו ג'וזף ג'ונס ופופס מנסה-בונסו במשחק בבלגרד, וייתכן מאוד שהם יהיו שני הגבוהים שיתלבשו להתמודדות הביתית נגד אילת. מעמדו של בר טימור ברוטציה השתפר בשבועות האחרונים עם 17.5 דקות בממוצע בארבעת המשחקים האחרונים. מנגד, אדם אריאל כלל לא שותף בשני המחזורים האחרונים.

הפועל אילת השיגה שלשום את ניצחונה השני ברציפות, והרביעי העונה, כשהצליחה למחוק פיגור דו ספרתי נגד עירוני נהריה ועשתה צעד נוסף לבריחה מהתחתית. בקבוצה עדיין לא מרוצים מהיכולת שמציגים השחקנים, שנראו רע מאוד במהלך המחצית הראשונה נגד נהריה, ויודעים שאם לא יחול שיפור משמעותי ביכולת, הסיכוי להיות הקבוצה הראשונה שמנצחת בארנה בירושלים הוא אפסי. מי שנראה טוב לאחרונה הוא אפיק ניסים, שהצטיין בניצחון האחרון של אילת על ירושלים בחוץ, בעונת 2012/13. למרות פתיחת העונה החלשה, הקבוצה הדרומית יכולה לפחות להתגאות במאזן ביתי סביר של ארבעה ניצחונות ושני הפסדים, אך מנגד במשחקי החוץ היא נראית רע מאוד עם ארבעה הפסדים בארבעה משחקים, כשההפרש הממוצע בהפסדים הוא 13.2 נקודות. שון אוונס, שממעט לקבל דקות, נמצא בדרכו החוצה מהמועדון, והוא צפוי לעזוב לאחר חזרתו של קווין פאלמר מהפציעה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
אפיק ניסים, שחקן הפועל אילת. ברני ארדוב
כיכב בניצחון האחרון של אילת בירושלים, ב-2012/13. אפיק ניסים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully