וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בליית' ספרטנס חתומה על פרק נפלא באגדת הגביע האנגלי"

באנגליה חוגגים עם קבוצת החובבים מהליגה השביעית, שהדהימה עם 1:2 דרמטי בחוץ על הארטלפול מהליגה הרביעית. השוער שעובד על פיגומים: "שיחקתי בקבוצת פאבים ופתאום אני בטלוויזיה"

שחקני בליית' ספרטנס. GettyImages
תפסו את הכותרות. שחקני בליית' ספרטנס/GettyImages

צ'לסי? מנצ'סטר סיטי? באנגליה מדברים מאתמול בערב (שישי) רק על קבוצה אחת: בליית' ספרטנס. קבוצת החובבים הזו, מהליגה השביעית בהיררכיית הליגות באנגליה, הדהימה אמש את הארטלפול מהליגה הרביעית כשניצחה אותה בחוץ 1:2 הודות לשער שוויון בכדור חופשי של סטיבן טרנבול ושער ניצחון סנסציוני בדקת הסיום של ג'ארט ריברס. כל זה בשידור ישיר ולעיני הפרשן ההמום אלן שירר.

הארטלפול, עם אקס ווסטהאם מרלון היירווד, עוד ניסתה להשוות בשש דקות של תוספת זמן, אבל בסופו של דבר נשמעה השריקה שנתנה את האות לחגיגה הגדולה, כולל פריצת אוהדים למגרש. כמו ב-2008/09, בליית' ספרטנס שוב בסיבוב השלישי של הגביע האנגלי. אז בלקבורן הדיחה אותה. הפעם, מקווים הספרטנים, האגדה שלהם תימשך, אולי אפילו עד לסיבוב החמישי, כפי שעשו ב-1978.

- ג'ארט ריברס שחקן בליית' ספרטנס. GettyImages
כבש את שער הניצחון. ג'ארט ריברס/GettyImages

השוער פיטר ג'פריס, שמדי יום עובד על פיגומים, הצטיין בדקות ההכרעה והתרגש לאחר מכן: "שיחקתי בקבוצת פאבים בימי ראשון, פתאום אני בגביע האנגלי ובשידור ישיר בטלוויזיה. הדבר הראשון שמספרים לך בבליית' זה על היסטוריית הגביע של המועדון. עכשיו אני חלק מזה".

בתקשורת האנגלית חגגו כמובן. "זה עוד פרק באגדה הקסומה שנקראת הגביע האנגלי. עכשיו אף אחד לא רוצה לפגוש את הספרטנים".

בצד העצוב של סיפור הסינדרלה הזה נמצא פול מארי, מאמנה של הארטלפול, שפוטר הבוקר מתפקידו בעקבות ההדחה המביכה ומצבה העגום של קבוצתו במקום האחרון בליגה הרביעית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אוהדי בליית' ספרטנס עם סטיבן טרנבול. GettyImages
כמו ב-2008/09. אוהדי בליית' עם סטיבן טרנבול/GettyImages

כך זה נראה מהיציע בדקות הסיום:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully