וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונוצ'י: "עשינו צעד אחורה בכל הנוגע ליצירת הזדמנויות"

בלם יובנטוס סיכם את התיקו מול פיורנטינה: "בכל מקרה נישאר מעל רומא בסוף המחזור". בופון החמיא: "אלגרי הוא אינטיליגנט, בטופ של הטקטיקנים". מונטלה: "ידענו את הסודות שלהם"

לאונרדו בונוצ'י שחקן יובנטוס. GettyImages
יובה נעצרה. בונוצ'י/GettyImages

המחזור ה-14 בסרייה A האיטלקית נפתח בליל אמש (שישי) עם משחקה של האלופה והמוליכה יובנטוס תחת גשם שוטף בפירנצה, שם פיורנטינה הוציאה ממנה תיקו 0:0 ובלמה אותה לאחר שהביאנקונרי ניצחו שישה משחקים ברציפות, ארבעה מהם בליגה. בעקבות התיקו, רומא תוכל להתקרב למרחק של נקודה אחת בלבד מיובה אם תנצח את ססואולו.

בלמה של הגברת הזקנה, לאונרדו בונוצ'י, הודה: "בהחלט עשינו צעד לאחור בכל הנוגע ליצירת הזדמנויות. הגענו לכל כך הרבה מצבים במשחקים קודמים והפעם היינו פחות מדויקים במסירה האחרונה. אני חושב שפיורנטינה נתנה את המשחק הכי טוב שלה העונה. אי אפשר לנצח כל הזמן, אבל הראנו שיש לנו קבוצה טובה והוצאנו נקודה. זה גם אומר שלא משנה מה רומא תעשה, נישאר במקום הראשון בסוף המחזור הזה לפחות".

ג'יג'י בופון החמיא למאמנו, מסימיליאנו אלגרי: "הייתה לו הצניעות הנדרשת כדי להשתלב בקבוצה והסלבנות הנדרשת כדי לשנות אותה, שתתאים לדרך שלו. הוא גרם לנו להאמין לאט לאט ברעיונות שלו על כדורגל. הוא מאמן מאוד אינטיליגנט ונמצא בטופ של הטקטיקנים". על המשחק אמר השוער הדגול: "בכל עונה, יש נקודות שאתה שומט, יש כאלה שאתה מרוויח ויש כאלה שהן מוצדקות. זו הייתה נקודה מוצדקת".

מאמן הוויולה, וינצ'נזו מונטלה, נשאל על העובדה שיובה, ששיחקה עם ארבעה שחקני הגנה לאורך החודש האחרון, חזרה לפתע ל-3:5:2 שלה: "אי אפשר להסתיר שום דבר בכדורגל של היום. ברגע שאתה בוחן משהו באימון, הוא יוצא החוצה. חשבתי שאולי עובדים עליי לפני המשחק, אבל בסוף השינוי אצלם באמת קרה. ידענו את כל הסודות שלהם. לשתי הקבוצות היה חסר הריכוז מול השער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully