וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורטמונד שחררה לחץ: "לא היה קל להתמודד עם הסיטואציה"

השוורצגלבן סוף כל סוף השיגו ניצחון ולפחות זמנית ברחו מהמקום האחרון. קלופ: "אני מותש וחש הקלה גדולה. יהיה נחמד אם נכבוש יותר בקלות". כובש שער הניצחון גונדואן: "אני גאה בקבוצה"

אילקאי גונדואן שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
סופסוף חוגגים. גונדואן/רויטרס

המחזור ה-14 בבונדסליגה הגרמנית יצא אמש (שישי) לדרך עם משחק בודד בו השיגה בורוסיה דורטמונד ניצחון קטן ויקר כל כך, 0:1 ביתי על הופנהיים. אילקאי גונדואן כבש את השער היחיד במשחק, בנגיחה אחרי הגבהה נהדרת של פייר אמריק אובמיאנג. לקראת הסיום, השוורצגלבן הלכו לאחורה ונכנסו ללחץ, כיאה לקבוצה במשבר ענק שהחלה את המחזור במקום האחרון בטבלה. אחרי לא מעט דקות של דפיקות לב מואצות, דורטמונד הצליחה לשמור על שלוש הנקודות ואולי המסע שלה למקום אליו היא רגילה סופסוף החל.

זה היה בסך הכול ניצחון הליגה הרביעי של דורטמונד ב-14 המחזורים שחלפו, כאשר מנגד היא כבר ספגה שמונה הפסדים. המאמן יורגן קלופ הודה בסיום: "אני מותש וחש הקלה גדולה. הניצחון הגיע לנו. הדבר הכי חשוב שיצא ממנו הוא העובדה שאנחנו יכולים לכבוש שער אחד ולא לספוג. הופנהיים הייתה יכולה לקבל פנדל, אבל גם לנו היו מצבים ענקיים לעשות 0:2. המצב שלנו לא טוב במיוחד ויהיה נחמד אם נצליח לכבוש יותר בקלות". אגב, הופנהיים נגעה בכדור רק פעם אחת ברחבה של דורטמונד לכל אורך המשחק.

גיבור הניצחון גונדואן הוסיף: "הפוטנציאל של הקבוצה הזו הרבה יותר גבוה מהמקום האחרון בליגה. המטרות שלנו הרבה יותר גבוהות. לא היה קל להתמודד עם הסיטואציה אחרי ההפסד לפרנקפורט ולכן אני שמח במיוחד וגאה בקבוצה. כולנו הראנו ביחד את הצד הטוב שלנו, גם בהופעה על המגרש וגם בהופעה של הקהל ביציעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully