וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל' העולם בבריכות קצרות: יעקב טומרקין בחצי הגמר ב-100 מעורב

הישראלי העפיל מהמקום ה-13 במוקדמות עם זמן של 53.36 ולאחר שניצח את המקצה שלו. גל נבו שחה במקצה הבא אולם נפסל ונותר מחוץ לשלב הבא. גמבורג סיים 34 ב-100 חופשי. גם עברי בחוץ

יעקב טומרקין. מגד גוזני
דילג הלאה. טומרקין/מגד גוזני

יומה הרביעי והלפני אחרון של אליפות העולם בבריכות קצרות יצא לדרך הבוקר (שבת) בדוחא, כאשר בגזרת הישראלי, דוד גמבורג היה הראשון לזנק למים, במשחה ל-100 מטרים. גמבורג, ששחה במקצה ה-14 מתוך 17 בסך הכול, הגיע במקום השמיני בלבד במקצה שלו, בזמן של 48.65 שניות.

הזמן הזה הספיק לו למקום ה-34 בדירוג הכללי במוקדמות, הרחק מחצי הגמר, אליו העפילו 16 הראשונים. כדי להיכנס לחצי הגמר, גמבורג נזקק לזמן מהיר ב-84 מאיות מזה שקבע. מי שהעפיל מהמקום הראשון לחצי הגמר היה ססאר סיילו הברזילאי, שממשיך להרשים וגמע את המרחק ב-46.50 שניות.

ההצלחה הגיעה במשחה ל-100 מטרים מעורב, שם יעקב טומרקין ניצח את המקצה השביעי בזמן של 53.36 שניות והצליח להעפיל לחצי הגמר מהמקום ה-13 הכללי במוקדמות. גם גל נבו התחרה במשחה הזה, במקצה השמיני, אולם הוא נפסל ונותר מחוץ לשלב הבא.

את בוקר התחרויות חתמה עמית עברי, שלא הצליחה להעפיל לגמר ב-200 מעורב. עברי שחתה במקצה החמישי והאחרון וסיימ בו במקום החמישי, שהספיק רק למקום ה-12 בדירוג הכללי. היא הגיעה ליבשה בזמן של 2:09.26 דקות והייתה רחוקה 59 מאיות מהמקום השמיני שהוביל לגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully