וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד הודיעה על רכישת מרקו אסנסיו, אודגארד מבוקש

הבלאנקוס עושים תכניות לעתיד. הקשר בן ה-18 נחשב לאחד מהכשרונות הגדולים בספרד ויגיע ממאיורקה. במדריד מדווחים לגבי הנורבגי: "פלורנטינו פרס יקצה כל סכום כדי להביא אותו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרקו אסנסיו/מערכת וואלה!, צילום מסך

ריאל מדריד הודיעה הערב (שישי) רשמית על רכישתו של קשר מאיורקה, מרקו אסנסיו. הספרדי שיחגוג את יום הולדתו ה-19 לקראת סוף ינואר, חתם לשש וחצי שנים. הוא ימשיך לשחק במאיורקה עד סוף העונה הנוכחית, כמושאל מאלופת אירופה.

אסנסיו נחשב לאחד מהכשרונות הבולטים בספרד בגילו וריאל מדריד חיזרה אחריו תקופה ארוכה. גם ברצלונה גילתה עניין, ועל פי דיווחים בשבועות האחרונים, כמה קבוצות אנגליות בדקו בעצמן אפשרות להחתים אותו. לאסנסיו שמחזיק העונה במאזן של 3 שערים ו-6 בישולים, היה סעיף שחרור בגובה של 4.6 מיליון יורו, אבל ההערכות הן שריאל שילמה 3.7 מיליון.

בינתיים, ריאל ממשיכה בנסיונותיה להחתים גם את ילד הפלא מרטין אודגארד. הנורבגי, שהפך לפני חודשיים לשחקן הצעיר אי פעם שמשותף במסגרת אליפות אירופה (כולל מוקדמות), ביקר במתקן האימונים בברנבאו לפני כמה שבועות, ואמור לקבל החלטה סופית עד ה-17 בחודש, אז ימלאו לו 16 וניתן יהיה להחתימו על חוזה מקצועני.

אמנם אמש פורסם בתקשורת האנגלית כי אודגארד מתאמן לאחרונה בליברפול, אבל פלורנטינו פרס נחוש בדעתו להחתים את אודגארד ועל פי "מארקה", "לא מוכן לפיאסקו נוסף סטייל עסקת ניימאר, שנכשלה". ניימאר, כידוע, היה על סף הצטרפות לריאל מדריד כשהיה בן 15, אך העסקה נפלה, והתכשיט הברזילאי עשה את דרכו לברצלונה שנים אחר כך. בספרד מדווחים כי פרס מוכן "להקצות כל סכום" כדי להנחית את אודגארד בברנבאו, ומכין עבורו חוזה לחמש עונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully