וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב: "אם כמות האבטחה לא תשתנה, לא נשחק יותר בטדי"

בעלי בית"ר התלונן על עלויות האבטחה: "לא יכול להיות שנפסיד 150 אלף שקל במשחק". על דמי ההשבחה של הרוש: "הוא חושב שהוא בבאיירן, אם נתניה לא תשלם תוך שבוע היא למעשה מוותרת עליו"

one

הבעלים של בית"ר ירושלים אלי טביב התראיין היום (שישי) לרדיו ירושלים, והתייחס לנושא אריאל הרוש וחוסר היכולת של מכבי נתניה לשלם את דמי ההשבחה עבורו. טביב אמר: "על פי החלטת הוועדה למעמד השחקן, נתניה או השחקן צריכים לשלם בתוך 30 יום ממועד ההחלטה, כלומר שבוע מהיום, אם נתניה לא תשלם אז למעשה הם מוותרים מבחינתם על השחקן". טביב המשיך והסביר: "החוב שלנו להרוש הוא ברוטו, אבל מבחינתו זה 350 אלף שקל בלבד. במקרה כזה אם הוא ירצה לרכוש את הכרטיס שלו ונקזז את ההפרשים, הוא יצטרך להעביר לנו 100 אלף שקל נוספים".

טביב עקץ את השוער ואמר: "שמעתי את הרוש מדבר השבוע כאילו הוא בבאיירן מינכן, שמעתי אותו אומר שאם לא יימצא פתרון אז הוא ייצא לשחק בחו"ל וכך לא יהיה צורך לשלם את דמי ההשבחה. בכל מקרה זה לא נכון, גם אם הוא ייצא לחו"ל מגיע לנו דמי השבחה היות והוא עבר לנתניה".

אלי טביב, בית"ר ירושלים. קובי אליהו
טוען שגם אם הרוש ייצא לחו"ל, מגיעים לו דמי השבחה. טביב/קובי אליהו

טביב התייחס למאמן מנחם קורצקי ואמר: "לא היה עליי לחץ לפטר אותו, הוא מאמן טוב ואני מאוד מאמין בו. בניגוד לשנה שעברה הקבוצה משחקת טוב, אבל לפעמים קורה שלא הולך. אנחנו עדיפים על היריבות ומתקשים מול קבוצות שבאות לסגור. גם לזה יימצא פתרון. לרגע אחד לא חשבתי על שינוי".

טביב התייחס לסוגיית עלויות האבטחה הגבוהות בירושלים ואמר: "אנחנו כל פעם מתלוננים על נושא כמות השוטרים והאבטחה, וזה לא נפתר. לא יכול להיות שנפסיד 150 אלף שקל כדי לשחק בטדי. מתייחסים לכל משחק כאל מלחמה ולא בצדק. אם זה לא ישתנה, אני אומר באופן ברור שאת המשחקים הבאים לא נשחק יותר בטדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully