וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשון לציון ניצחה בדרבי, מכבי ת"א עלתה לפסגה

מאמן הצהובים ג'ו מתתיה חגג ניצחון ראשון בדרבי של עיר היין, עם 21:23 על האדומים, שספגו הפסד שני רצוף. האלופה ניצלה זאת כדי לחזור לעלות למקום הראשון אחרי 26:28 על רמת השרון

שחקני מכבי ראשון לציון בכדוריד חוגגים ניצחון בדרבי. עמית שיסל, איגוד הכדוריד,
צבעו את הדרבי הראשון של העונה בצהוב/עמית שיסל, איגוד הכדוריד

ליגת הכדוריד חגגה הערב (שישי) את סיום הסיבוב הראשון עם הדרבי הגדול של הענף, בו מכבי ראשון לציון אירחה את הפועל ראשון לציון וניצחה אותה 21:23 בתום התמודדות מותחת וצמודה. האדומים איבדו את המקום הראשון בעקבות ההפסד, ומי שתפסה אותו היא האלופה מכבי תל אביב שניצחה 26:28 את א.ס רמת השרון.

מכבי ראשון לציון - הפועל ראשון לציון 21:23

זה היה משחק אגרסיבי עם הגנות חזקות ויכולת מצוינת של שני השוערים, ובסיום מאמן הצהובים ג'ו מתתיה חגג ניצחון ראשון שלו בדרבי של עיר היין. שתי הקבוצות התקשו להבקיע בדקות הפתיחה, ואחרי 30 דקות התוצאה הייתה 8:11 לצהובים. במחצית השנייה הפועל הייתה צמודה למכבי אבל לא הצליחה לחולל מהפך, ואמנם נהנתה מהגנה טובה אך יכולת דלה בהתקפה מנעה ממנה לחולל מהפך. עידן מימון סחט פנדל, מריאן דייק, והמשחק נפתח כשהאדומים פיגרו 22:20. מהלך הגנתי טוב של הצהובים העביר להם את הכדור, וגל אברהם כבש את ה-20:23 שקירב את מכבי לניצחון. יוליאן סטראט עצר פנדל בשניות הסיום, וקבוצתו חגגה. האדומים ספגו הפסד שני רצוף ואיבדו את ראשות הטבלה למכבי תל אביב.

הרבו למכבי ראשל"צ: דאבור טאסקוביץ, יואב נאמן, גל אברהם 4 כל אחד, עמית סטלמן ועומר גרא 3 כל אחד. הרבו להפועל ראשון לציון: פיליפ מריאן 8, דרשקו מרבאלייביץ' וטל הרשקוביץ 3 כל אחד.

שחקן הפועל ראשון לציון בכדוריד דרשקו מרבאלייביץ' (מרכז). עמית שיסל, איגוד הכדוריד,
ההגנה של מכבי ראשל"צ עשתה לו חיים קשים. מרבאלייביץ'/עמית שיסל, איגוד הכדוריד

מאמן מכבי ראשל"צ, ג'ו מתתיה: "יש לנו קבוצה מדהימה, ומגיע להם לחגוג. יש לנו חוק, אם עושים ניצחונות או הפסדים, מתעשתים תוך 24 שעות עם רגליים על הקרקע, אבל אני אתן להם 48 שעות. זו גאווה גדולה, לקבוצה היה מאוד חשוב הניצחון הזה, אבל לא עשינו שום דבר בתכלס וניבחן באפריל-מאי. באמת שחשוב לי לומר כל הכבוד לחבר'ה. יש פה קבוצה טובה שיכולה להתמודד עם מכבי ת"א והפועל ראשל"צ. אנחנו עדיין אנחנו פגיעים, ויש לנו חולשות שצריך לעבוד, וניבחן בסוף".

מאמן הפועל ראשל"צ, סער פרנקל: "איכשהו בסוף חזרנו ביכולת אישית של דרשקו, אבל אני מאוד מאוכזב מאיך שאנחנו נראים. לא רצנו מספיק, זה היה מעט מדי ומאוחר מדי, ואנחנו מאוד תקועים בהתקפה. שחקנים שמקבלים קרדיט, לא הצדיקו אותו. אם אני צריך להזדקק לזר שנחת לפני יומיים בארץ...זה אומר שאנחנו היינו בהרכב לא מספיק טוב עד עכשיו. לא יכול להיות שמשחק שני רצוף אנחנו בקושי מגיעים ל-20 גולים. תרגלנו דברים, אבל אנחנו לא עושים אותם מספיק טוב. הובלנו את כל הסיבוב הראשון במקום הראשון, וכל מה שעשינו לא הספיק לנו וזה רע מאוד".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקני מכבי ראשון לציון בכדוריד חוגגים ניצחון בדרבי. עמית שיסל, איגוד הכדוריד,
העניקו לג'ו מתתיה ניצחון ראשון בדרבי וסיבה לגאווה/עמית שיסל, איגוד הכדוריד

מכבי תל אביב - א.ס רמת השרון 26:28

האלופה הצליחה לסיים את הסיבוב במקום הראשון. שתי הקבוצות חגגו בהתקפה בחצי הראשון והצהובים ברחו ל-12:20 לאחר 30 דקות. במחצית השנייה האורחים חזרו ל-27:26 אך בויאן בוטוליה קבע את התוצאה שש שניות לסיום. הרבו לכבוש למכבי תל אביב: בויאן בוטוליה 7, מילאן מירקוביץ' ובר מסורי 4 כל אחד. את רמת השרון הוביל טונדיי עבדול-ראשיד עם 8 שערים.

משחקים נוספים:

מכבי קרית מוצקין - עירוני רחובות 24:30
בני הרצליה - הפועל רמת גן 22:20
אס"א תל אביב - מ.כ חולון 29:24

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully