וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמארי חלה במחלת הנשיקה, ייעדר עד פגרת החורף באוסטריה

החלוץ הישראלי לא ישחק במדי אוסטריה וינה נגד רד בול זלצבורג וגרודיג. המאמן באומגרטנר: "זה הפסד גדול בשבילנו". בקבוצה הסגולה מקווים שהוא יוכל לחזור להתאמן באמצע ינואר

שחקן אוסטריה וינה עומר דמארי. Christian Hofer, מערכת וואלה! NEWS
מזל שהפגרה בפתח. דמארי/מערכת וואלה! NEWS, Christian Hofer

עומר דמארי חולה במחלת הנשיקה ויחמיץ את המשחק של אוסטריה וינה נגד מוליכת הטבלה האוסטרית, רד בול זלצבורג, מחר בבירת אוסטריה (שבת, 17:00). בנוסף, הוא לא יוכל לשחק גם בשבוע הבא, כשקבוצתו תארח את גרודיג. כרגע לא ברור כמה זמן החלוץ בן ה-25 ייאלץ לנוח, אבל רופא הקבוצה העריך שהוא יוכל לחזור להתאמן באמצע ינואר.

לשמחתם של דמארי ושל הצוות המקצועי, המחזור ה-19 שיתקיים בסוף השבוע הבא, יהיה גם המחזור האחרון לפני היציאה לפגרת החורף ולכן החלוץ הישראלי יחמיץ רק שני משחקים. הבונדסליגה המקומית תחזור מהפגרה באמצע פברואר. "כמובן שכמאמן הקבוצה זה הפסד גדול עבורי", אמר המאמן גראלד באומגרטנר, "ישנם שלושה חלוצים נוספים על הספסל ואנחנו חושבים על האופציה הטובה ביותר להחליף את דמארי".

דמארי הצטרף לאוסטריה וינה בקיץ האחרון מהפועל תל אביב, מעט אחרי שהליגה המקומית כבר יצאה לדרך. למרות שלא היה שותף להכנה של הסגולים בקיץ, הוא התאקלם במהרה והפך לכובש המוביל של הקבוצה עם שמונה שערים ב-13 הופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully