וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו-מכבי נתניה: "לא קל לראות את המאמן שלך ברגעים כאלו"

ההנהלה הזיזה את שעת האימון לקראת הפועל עכו (שבת, 18:30) מחשש למחאת האוהדים, אבל כמה עשרות בכל זאת הגיעו וקיללו את מזרחי והשחקנים. בעכו אמייה טגה יחליף את יוסי דורה המוצהב

מחזור 12מחצית06/12/2014
הפועל עכו
    1:1
      מכבי נתניה
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
      אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

      טריוויה

      * מכבי נתניה היא היחידה שלא ניצחה בחוץ העונה, הפועל עכו היא היחידה שלא ניצחה בבית העונה.

      * מפגשים בליגה הראשונה: 13. 4:4 בניצחונות, עוד חמישה משחקים שהסתיימו בתיקו.

      * כשעכו מארחת יש לה ניצחון אחד לעומת שניים של נתניה ועוד 3 תוצאות תיקו.

      * הניצחון האחרון של נתניה על עכו הושג בספטמבר 2011. לאחר מכן, בעוד שני ביקורים בעכו, היא סיימה בתיקו (4:4) והפסידה.

      * העונה זו הפעם החמישית בהיסטוריה שמכבי נתניה מפסידה פעמיים (או יותר) בתוצאה המביכה 4:0. עדיף לנתניה שזה לא יקרה פעם שלישית, כי בעונה היחידה שזה קרה לה – היא ירדה ליגה (03/04).

      נתונים: דריבליסט

      עידו לוי (מימין) שמעון הרוש שחקני מכבי נתניה מאוכזבים. ברני ארדוב
      היחידה שלא ניצחה בחוץ מול היחידה שלא ניצחה בבית/ברני ארדוב

      מכבי נתניה:

      אימון מכבי נתניה הועבר היום משעות הבוקר לצהריים, אחרי שלהנהלת הקבוצה הגיעו ידיעות לפיהן כ-500 אוהדים אמורים להגיע למתקן האימונים ולהפגין נגד הקבוצה והמאמן יוסי מזרחי. השחקנים קיבלו בבוקר הודעות שהאימון יועבר לשעות הצהריים וכשהם הגיעו למתחם היו רק כמה עשרות אוהדים שהחלו לקלל אותם ואת מזרחי רק אחרי שהמאמן וחניכיו נכנסו למתחם.

      "אתה מתאמן על הדשא ובמרחק כמה עשרות מטרים עומדים צעירים שמקללים וזה נורא", סיפר אחד השחקנים. "ברור שזה חלק מהכדורגל, אבל היה קשה לשמוע את זה. לנו הם צועקים להוריד את החולצות ושאין לנו כבוד, אבל המלים ליוסי נוראיות וזה לא קל לראות את המאמן שלך ברגעים כאלה".

      מזרחי אמר לשחקנים באסיפה היום: "הובסנו בשני המשחקים האחרונים ואין לי ספק שחוסר הוודאות והעובדה שלא קיבלתם משכורות, השפיעו עליכם. מחר אנחנו בעכו במשחק מול קבוצה מהליגה שלנו ואני מבקש שתהיו מרוכזים ותשימו בצד לשעה וחצי את כל הבעיות. גם אני, כמוכם, לא קיבלתי את מענק העלייה שלי וגם אני, כמוכם, לא קיבלתי משכורת וחי את אי הוודאות. המועדון הזה מפואר עם הסטוריה ומסורת ואסור לנו לבייש אותו על המגרש".

      מזרחי יבצע מספר שינויים בהרכב. עידו לוי הודיע על פציעה ולא יהיה בסגל, ובמקומו מתלבט המאמן בין עודד גביש לירין חסן. איאד אבו עביד יחזור להרכב. שמען הרוש עשוי לרדת לספסל. אנס דאבור אמור לפתוח לראשונה אחרי זמן רב.

      הפועל עכו:

      אחרי ה-1:3 המרשים על הפועל תל אביב, בהפועל עכו רוצים המשכיות. וניצחון על מכבי נתניה במשחק התחתית החשוב ביום שבת – הוא בדיוק המשמעות של המשכיות מבחינת אנשי הקבוצה.

      "אני חושב שמי שראה אותנו מתחילת העונה יודע שהמקום האחרון לא היה מגיע לנו", אמר השבוע עדי קונסטנטינוס שהיה בין המצטיינים מול האדומים, "אני שמח שהכול התחבר לנו מול הפועל במחצית השנייה. בכל התקופה האחרונה תמכנו אחד בשני וזה מה שהביא לנו את הניצחון החשוב הזה. אם נמשיך להיות ביחד, נהיה במקום אחר. יש לנו משחק חשוב מול נתניה בבית ואם נציג את אותה יכולת אז אני מאמין שנצא מהמשחק הזה מרוצים. באופן אישי, טוב לי בעכו. זה מועדון מצוין ואני מנסה להוכיח כל שבוע שהמקום שלי בעונה הבא הוא במכבי חיפה".

      המאמן אלון חרזי ייאלץ לעשות שינוי אחד בהרכב הקבוצה; יוסי דורה ייעדר בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים ואמייה טגה יתפוס את מקומו. יובל אבידור יחזור לסגל אחרי ההרחקה שריצה מול הפועל תל אביב.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

      בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
      יוסי מזרחי מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
      מילים קשות מהקהל. יוסי מזרחי/ברני ארדוב

      יעמדו למבחן

      הפועל עכו: אמיר אבו ניל

      אם יש מישהו שמצליח לחבור אל חמדי סליחי בחוד ולהוסיף מחץ לקבוצה של חרזי זה אבו ניל. מול ההגנה המתפרקת של נתניה תהיה לשחקן שהגיע מהפועל חיפה הזדמנות לשפר את מאזן השערים שלו העונה.


      מכבי נתניה: ערן לוי

      ערן לוי יכול להכניס לרזומה משהו שעדיין אין לו. בקורות חייו אין עדיין סעיף של מנהיגות והובלת קבוצה במצב בו מכבי נתניה נמצאת. זה גם מקצועי וגם חברתי. ללוי תפקיד עצום. הוא גם בין הבודדים שעוד זוכה לחסינות של האוהדים המתלהמים ולכן הוא זה שצריך לקחת את כולם על הגב.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: רועי ריינשרייבר
      אצטדיון: עכו
      קהל: 2000

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully