וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: גולן פולק זכה בכסף בגרנד פרי טוקיו, טומי ארשנסקי הפסיד בקרב על הארד

הג'ודוקא במשקל עד 66 ק"ג רשם ארבעה איפונים בדרך לגמר בו הפסיד להיפומי אבה המקומי, הג'ודוקא במשקל עד 60 ק"ג התקרב למדליה דרך בית הניחומים אבל נעצר מול יריב קזחי. סמדג'ה: "הישג גדול לספורט הישראלי"

גולן פולק ג'ודוקא ישראלי עם מאמנו אורן סמדג'ה. GettyImages
"טורניר ברמת קושי של אליפות עולם". פולק עם סמדג'ה/GettyImages

גולן פולק רשם היום (שישי) הישג מצוין כשזכה במדליית כסף בתחרות הגרנד סלאם בטוקיו. הג'ודוקא הישראלי הפסיד בקרב הגמר במשקל עד 66 ק"ג ליפני היפומי אבה, אחרי שניצח באיפונים את הרוסי מיכאיל פולייאב, הגיאורגי ואז'ה מארגבלשווילי, הארגנטינאי פרננדו גונסאלס והיפני טומופומי טקאג'ו.

טומי ארשנסקי (עד 60 ק"ג) גבר על נאוסו סיגאוקה ממוזמביק ועל אמרטובשין דאשגאבה ממונגוליה לפני שנכנע לטורו שישימה המקומי ונשלח לבית הניחומים שם גבר על וינסנט לימארה הצרפתי, אך הפסיד לרוסטאם איבראייב הקזחי בקרב על הארד. יו"ר איגוד הג'ודו משה פונטי אמר: "זה הישג גדול בטורניר גדול, ואני גאה בגולן ובמאמן הנבחרת אורן סמדג'ה. יוקרה גדולה לג'ודו שלנו".

סמדג'ה הוסיף: "הישג גדול לספורט הישראלי ששני ספורטאים שלנו מתמודדים על מדליה בטורניר כה יוקרתי, בעיני טורניר באותה רמת קושי של אליפות העולם. כל הכבוד לגולן על המדליה, כל הכבוד לטומי על הדרך. אנחנו נבחרת חזקה".

ובינתיים אצל הנשים נרשמה אכזבה כאשר היום הראשון של התחרות לא כללה מדליות. שירה ראשוני (60 ק"ג), שרק בשבוע שעבר גרפה מדליית ארד, נעצרה כבר בקרב הראשון שלה נגד מוניקה אונגוראנו שהשיגה מולה שני יוקו. גילי כהן (52 ק"ג) גם היא לא צלחה את הקרב הראשון שלה והפסידה למיסאטו נקאמורה המקומית באיפון. קמילה מינקאווה (57 ק"ג) דווקא רשמה ניצחון אחד על אלאה דה גנסובה מצ'כיה, אבל בהמשך הדרך היא הפסידה לקורינה קפריוריו הרומניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully