וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: מכבי תל אביב יוצאת לאשדוד

5.12.2014 / 8:51

אחרי העלייה לטופ 16, יצאו הצהובים למפגש חוץ אצל נועלת הטבלה (21:00, 5+ לייב). בתחתית: מכבי חיפה תארח את בני הרצליה (20:45, פריצות ב-5+ לייב)

יוגב אוחיון, מכבי תל אביב. מגד גוזני
חוזרים לליגה. אוחיון/מגד גוזני

המחזור העשירי בליגת העל יימשך מחר (שבת) עם שני משחקים נוספים. מכבי תל אביב, אחרי הניצחון על אלבה ברלין שהבטיח את מקומם בטופ 16, תצא למשחק חוץ נגד האחרונה מכבי אשדוד, במדיה יערוך ג'יימס נאנלי את הופעת הבכורה שלו. מכבי חיפה, שהחתימה היום את הגארד חנן קולמן, תארח בביתה את בני הרצליה, שהפסידה את שני משחקיה האחרונים. המחזור יינעל רק ב-31 לדצמבר במשחק השלמה בין הפועל חולון להפועל ירושלים.

seperator

מכבי אשדוד - מכבי תל אביב (21:00, 5+לייב)

ההפסד ביום ראשון בגן נר היה השמיני בתשעה מחזורים של מכבי אשדוד. הקבוצה של ליאור ליובין, שגם אם תדהים את מכבי תל אביב תישאר במקום האחרון בתום המחזור, פשוט לא מצליחה לסיים את המשחקים בצורה טובה, ובמשחק האחרון ראתה את יריבתה בתחתית רצת 0:10 בדקה וחצי האחרונות. באשדוד כעסו על השיפוט במשחק בגן נר, ועל פי מספר גורמים במועדון, האווירה הכללית היא כי מתחילת העונה השופטים הולכים נגד הקבוצה. השבוע חתם ג'יימס נאנלי עד לסיום העונה, אחרי שהגיע לסיום דרכו באסטודיאנטס הספרדית, והוא מחליף את אדווין יובילס ששוחרר כבר לפני שלושה שבועות. בקבוצה מקווים כי בעזרתו, ובעזרת דחיפת הקהל, יוכלו להתקרב לסנסציה גדולה.

זה הלך קשה, אבל במכבי תל אביב הבטיחו אמש את מקומם בטופ 16, וקרובים מאוד להבטיח את המקום השני בבית המוקדם, שימנע מהם מפגש עם צסק"א מוסקבה בסיבוב הבא. הצהובים, שהרשימו בעיקר בדקות האחרונות נגד אלבה ברלין, יתרכזו כעת בליגה עם שני משחקי חוץ תוך 48 שעות, כשהמאמן גיא גודס צפוי לחלק את הדקות בין שחקני הסגל כדי להמנע ממעמסה כבדה. אחד השחקנים שצפוי לקבל דקות נרחבות הוא ג'ייק כהן, ששיחק מעט מאוד נגד הגרמנים ביורוליג, ונמצא בכושר טוב בליגה. במכבי מקווים לסגור את המשחק נגד אשדוד מוקדם, כפי שעשו נגד גלבוע/גליל והרצליה בשבועות האחרונים, כדי ששחקני המפתח יזכו למנוחה המיוחלת.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
דגן יבזורי שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
חייבים לחזור למסלול. יבזורי/קובי אליהו

מכבי חיפה - בני הרצליה (20:45, פריצות ב-5+ לייב)

אחרי שלושה הפסדים רצופים והתדרדרות לחלק התחתון של הטבלה, במכבי חיפה סוף סוף הצליחו להתחזק כשהחתימו את חנן קולמן לקראת המשחק נגד בני הרצליה. קולמן עשוי לערוך את הבכורה שלו ברוממה בשבת, ואם יעשה זאת יחזק את הבעיה העיקרית של הירוקים - המחסור בתרומה של השחקנים הישראלים. בחיפה ינסו להתאושש מהטראומה של המשחק באילת בשבוע שעבר, אז איבדו יתרון בן 10 נקודות, דקה וחצי לסיום, בשורה של טעויות מביכות. במועדון יודעים ששלושת המשחקים הקרובים - נגד בני הרצליה בבית ונגד עירוני נהריה ומכבי אשדוד בחוץ, יכולים להוציא אותם מהתחתית, אך מצד שני הפסדים בהם עשויים להפוך את העונה הנוכחית לקשה ביותר.

"אנחנו צריכים לשחק בצורה חכמה יותר בסוף המשחק, אבל חוץ מזה אנחנו מתקדמים ביכולת שלנו כקבוצה", אמר הגארד רנה רוז'ו, ששיפר את הממוצעים שלו בצורה משמעותית בתקופה האחרונה, "אנחנו מבינים את החשיבות בהשגת ניצחון מול הקהל הביתי המעולה שלנו ונילחם עד הסוף כדי להשיג אותו".

עד לפני שבוע וחצי בבני הרצליה חלמו על ריצה לצמרת הליגה אחרי הניצחון היפה שהשיגה הקבוצה בהדר יוסף. אלא שמאז הקבוצה של מולי קצורין הפסידה לגלבוע/גליל בבית ולמכבי תל אביב בחוץ, והיא עומדת בפני שני משחקים קריטיים על מנת לא להסחף למאבקי התחתית. בהרצליה מאוכזבים מהיכולת ההגנתית שמציגים השחקנים מתחילת העונה, ויודעים שאם לא יעלו רמה בתחום הזה, יתקשו מאוד לחזור למסלול הניצחונות גם ברוממה. מי שמאכזב יותר מכולם הוא הסנטר מגנום רול, שעומד על 9 נקודות ו-3.4 ריבאונדים בממוצע בחמשת המשחקים האחרונים. בהרצליה בינתיים לא יחתכו את השחקן, אך על פי גורמים במועדון בודקים את שוק השחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully