וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי פוטר מבני סכנין, אלי כהן בדרך להחליפו

5.12.2014 / 9:50

אחרי הפרסום בוואלה! ספורט על הכוונה לפטרו, הפך לוי למאמן הראשון העונה בליגת העל שהולך הביתה: "מופתע ומאוכזב מאוד". שיחות ראשוניות כבר נערכו עם מאמן בית"ר ירושלים בעונה שעברה, אם המגעים לא יצליחו בקבוצה ינסו לסגור עם קובי רפואה

one
גיא לוי, בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
המאמן הראשון העונה בליגת העל שהולך הביתה. גיא לוי/אדריאן הרבשטיין

מאמן ראשון בליגת העל העונה משלם במשרתו: גיא לוי פוטר היום (שישי) מבני סכנין בעקבות התוצאות האחרונות, שכללו שני הפסדים רצופים ודרדרו את הקבוצה למקום הלפני-אחרון בליגה עם 10 נקודות בלבד אחרי 11 מחזורים. כפי שפורסם בוואלה! ספורט לאחר ההפסד 3:1 לאלופה מכבי תל אביב ביום רביעי, בהנהלת סכנין שקלו לפטר את לוי בימים האחרונים, ולמרות שהדעות היו חלוקות, החליטו לעשות כן בסופו של דבר.

גיא לוי אמר לאחר ההודעה: "אני מופתע ומאוכזב מאוד. אני עוד מחכה לשיחה עם המנכ"ל, אבל הודיעו לי שאני מפוטר. אני חושב שזו טעות, כי ניצחון מחר והיינו קופצים למרכז הטבלה. אמרתי לשחקנים שאני אוהב אותם ושאני מאחל להם רק בהצלחה. אני מאוכזב, אבל זו זכותם".

יו"ר הקבוצה מוחמד אבו יונס אמר: "גיא לוי מאמן מצויין ובחור טוב אבל לפעמים דברים לא מסתדרים בכדורגל וכאן לא הסתדר ולא פגענו. יש לנו מועמדים וכשיהיה מה להודיע נודיע".

את המשחק הקרוב מול הפועל רעננה ידריך מאמן הכושר חואן קרלוס, ובעתיד הקרוב ימונה מחליף ללוי. המועמד המוביל הוא אלי כהן, מאמן בית"ר ירושלים בעונה שעברה, עימו כבר נערכו שיחות ראשוניות. האופציה השנייה מבחינת סכנין היא מינויו של קובי רפואה, כשבין השמות הנוספים שהוזכרו נמצאים טל בנין, מוטי איווניר, ניסן יחזקאל ומרקו בלבול, שמאוד מוערך בסכנין, אך לא צפוי לחזור לקבוצה אותה אימן בעונה שעברה.

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
המועמד המרכזי. אלי כהן/אדריאן הרבשטיין

לוי, 48, החליף הקיץ את מרקו בלבול בתפקיד, אחרי שבעונה שעברה אימן במשך ארבעה חודשים את הפועל רמת גן. בעבר אימן לוי בהפועל פתח תקוה, הפועל בית שאן, צפרירים חולון, הפועל חיפה, הפועל כפר סבא הפועל באר שבע, איתה עלה לליגת העל, והפועל עירוני רמת השרון. לוי הדריך במשך ארבע שנים את הנבחרת הצעירה ועלה איתה ליורו 2007.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully