וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמים בסכנין רוצים לפטר את גיא לוי: "לא אכריח אף אחד"

3.12.2014 / 23:38

אווירה קשה בסכנין אחרי ההפסד למכבי תל אביב: בנין, איווניר ואלי כהן הוזכרו כמועמדים להחליף את המאמן, שהדעות לגבי המשך דרכו חלוקת בקרב חברי ההנהלה. זעם על איסמעיל ריאן

one

אווירה קשה בבני סכנין אחרי ההפסד הערב (רביעי) 3:1 למכבי תל אביב. חלק גדול מחברי הנהלת בני סכנין מעוניינים לפטר את המאמן גיא לוי, שמעמדו שוב מתערער. אצל אותם גורמים עלה שמם של שלושה מאמנים כמחליפים פוטנציאליים: טל בנין, מוטי איווניר ואלי כהן שאימן את הפועל עכו.

למרות הרצון של אותם גורמים, ראשי המועדון אינם משוכנעים שמהלך דרסטי שכזה נכון בשלב זה, שכן בעוד שלושה ימים יש משחק נוסף נגד הפועל רעננה, במהלכו הם מעוניינים להעניק ללוי הזדמנות נוספת.

גיא לוי, בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
זמן להיפרד? גיא לוי/אדריאן הרבשטיין

במשחק עצמו זעם לוי על איסמעאיל ריאן שהחווה תנועות לעבר הספסל בעת חילופו. נכון לעכשיו, נראה שהמאמן יעניש את השחקן. "לא הבנתי את הפנטומימה שהוא עשה", אמר לוי, "זו כבר פעם שלישית שהוא מתנהג ככה. הבנתי ששחקן לא רוצה להתחלף, אבל התנועות האלה מלהיטות את היצרים גם נגד המאמן.אדבר איתו על זה".

על מעמדו אמר לוי: "אני לא מכריח אף אחד להחזיק אותי. אני מאמין בעצמי ואין לי לאף אחד טענה כי האנשים פה מצויינים".

על המשחק אמר לוי: "מכבי תל אביב הרבה יותר טובה מסכנין, זה ברור, אבל במחצית השנייה הגול השני הרג אותנו. ידעתי שנגיע לדקות טובות, למרות היתרון הבסיסי שיש למכבי, אבל ב-2:1 רדפנו אחריהם, וזה המצב. הבעיה שלנו זה לא המשחק של היום, אלא המשחקים הקודמים שפספסנו. היום השחקנים עשו את המקסימום. אני חי בלחץ הזה כבר 25 שנה, אני יכול לעמוד בו. אני לא אוהב להיות בתחתית, זה לא נעים לאף אחד, אבל זה לא ישבור אותי".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב ניצחה את בני סכנין 1:3 ועלתה למקום השני

לכתבה המלאה
איסמעיל ריאן, בני סכנין, מול קרלוס גרסיה, שרן ייני, מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
בסכנין זועמים. ריאן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully