וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: חנן קולמן חתם עד סיום העונה

5.12.2014 / 9:30

הגארד הישראלי-דני (30, 1.88) ששיחק במדי הירוקים בעונת האליפות, חוזר לסגל אחרי שפתח את העונה בדנמרק. ג'ף רוזן: "הניסיון שלו יוסיף לקבוצתנו"

חנן קולמן, גל מקל, בראד גרינברג, מכבי חיפה. ברני ארדוב
שוב בירוק. קולמן עם מקל ובראד גרינברג אחרי הזכייה באליפות/ברני ארדוב

מכבי חיפה הודיעה היום (שישי) על החתמתו של הגארד הישראלי-דני חנן קולמן עד לסיום העונה הקרובה. קולמן, ששיחק בקבוצה בעונת האליפות ואשתקד שיחק בהפועל ירושלים ומכבי ראשון לציון, פתח את העונה הנוכחית בליגה הדנית, ולמעשה מגיע לקבוצה על חשבונו של בן רייס שגמר את העונה עוד לפני פתיחתה. קולמן עשוי לערוך את הופעת הבכורה שלו כבר מחר נגד בני הרצליה. בחיפה יעשו מאמצים לנסות לצרף שחקן זר נוסף כדי להשלים את הסגל.

"אנו שמחים על חזרתו של חנן למכבי חיפה, כאשר הניסיון שלו ויכולת הקליעה שלו לשלוש, תוסיף אלמנט נוסף לקבוצתנו", אמר הבעלים ג'ף רוזן. המאמן רמי הדר הוסיף: אני מברך על חזרתו של חנן למכבי חיפה. חנן יוסיף לקבוצה רבות בכל האספקטים המקצועיים, בניסיון ובאינטיליגנציה הרגשית שלו".

קולמן (30, 1.88) שחתם בקיץ לשתי עונות בירושלים, שיחק בעבר באשקלון ובגלבוע/עפולה, ובעונת 2012/13 זכה יחד עם מאמן הפועל ירושלים בעונה בראד גרינברג באליפות היסטורית במדי מכבי חיפה. קולמן הגיע יחד עם גרינברג לבירה ורשם ב-12 משחקים 2.8 נקודות, 0.6 אסיסטים ו-1.6 ריבאונדים ב-8.5 דקות בממוצע בלבד, ובמהלך העונה עבר לראשון לציון במדיה רשם 4.2 נקודות, 1.9 אסיסטים ו-1.8 ריבאונדים בתשעה משחקים. העונה שיחק במדי רנדרס מהליגה הדנית, והעמיד ממוצעים של 11.1 נקודות, 5.4 ריבאונדים ו-3.6 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully