וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאלה דרשלר מאוכזב: "עשינו המון פעולות קטסטרופליות"

שוער הפועל פתח תקוה לקח אחריות על הספיגה המוזרה ב-3:1 לבית"ר ירושלים: "לא ראיתי את הכדור". גורמים בקבוצה זעמו על השחקנים: "באנו כל כך לא מוכנים, לא ברור ממה הגיע הרפיון הזה"

one

אכזבה גדולה בהפועל פתח תקוה מההפסד אמש (חמישי) לבית"ר ירושלים 3:1. גורם במועדון אמר: "באנו למשחק הזה כל כך לא מוכנים. זה היה אחד המשחקים הרעים שלנו העונה ולא ברור ממה הגיע הרפיון הזה. השחקנים ראו שבית"ר היא לא כזה שד נורא ובכל זאת לא היו קרובים אפילו לדגדג אותה".

שוער הקבוצה קאלה דרשלר שספג שער נוראי מבחינתו מרגליו של שלומי אזולאי, ניסה להסביר בסיום המשחק מה קרה לו: "לא ראיתי את הכדור שהוא בעט וכשהוא כבר הגיע אלי, זה היה מאוחר מדי". דרשלר הודה שהיה לו משחק בינוני, אבל הוסיף כי גם יתר השחקנים עשו הרבה טעויות. "עשינו היום יותר מדי שגיאות אינדיבידואליות. צריך לשכוח מהמשחק הזה כמה שיותר מהר כי עשינו פה המון דברים קטסטרופליים".

דרשלר נשאל על הליגה העונה שהולכת ומסתמנת כמאוד שוויונית. הקרואטי סיפק תובנות מעניינות בנושא: "אני אוהב את הליגה הישראלית. אין כאן דילים בין קבוצות כמו באירופה. כל קבוצה יכולה לנצח את האחרת ואין פייבוריטיים".

ביחס למנהל הקבוצה עופר צברי ששוחרר למעצר בית ולא הגיע למשחק, אמר דרשלר: "אני לא מאמין שהוא עשה את הדברים שמייחסים לו. אם הוא היה עושה את זה, לא היו משחררים אותו הביתה לשתות קפה ותה עם המשפחה שלו".

קאלה דרשלר שוער הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
לא מסיר מעצמו אחריות. דרשלר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully