וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע ריבוי ההחמצות: מ.ס אשדוד תנסה להחתים חלוץ בינואר

5.12.2014 / 8:24

באשדוד מאוכזבים ממאזן השערים הדל אחרי ה-1:1 עם מכבי פתח תקוה, ומסמנים את חוליית ההתקפה לקראת חלון ההעברות הקרוב. מרציאנו: "הליגה משוגעת, אי אפשר להסתכל מעבר למשחק הקרוב"

one

במ.ס. אשדוד ינסו להתחזק בחלון ההעברות של חודש ינואר בחלוץ. בקבוצה חשים באחרונה כי מצאו את הנוסחה ליצירת מצבים מסוכנים, אבל לא למציאת הרשת. הקבוצה כבשה 13 שערים מתחילת העונה והתחושה היא שאפשר להגיע למספרים טובים יותר. החלוץ המרכזי ירו בלו אמנם נעדר מלא מעט משחקים בגלל פציעה, אבל גם כשהוא משחק, הוא לא מצליח להבקיע. מלכי השערים הזמניים הם מוראד אבו ענזה ודויד סולארי עם שלושה שערים כל אחד.

מנגד, מרוצים בקבוצה מהתייצבות החלק האחורי אחרי שרשרת ההפסדים. בשלושת המשחקים האחרונים צברה אשדוד שבע נקודות וספגה רק שער בודד ב-270 דקות. שוער הקבוצה אופיר מרציאנו ודאי מרוצה מכך.

"המשחק לא התעלה לרמה כל כך גבוהה בלשון המעטה", אמר מרציאנו מיד בסיום התיקו 1:1 אמש (חמישי) מול מכבי פתח תקוה. "אבל במשחקים כאלה חשוב לדעת לא להפסיד. אנחנו מסתכלים הלאה עכשיו, אבל לא כל כך רחוק. יש לנו משחק ביום ראשון מול הפועל תל אביב ונמשיך מאתגר לאתגר. הליגה הזו יותר מדי משוגעת כדי שנסתכל רחוק מעבר למשחק הקרוב".

אופיר מרציאנו שוער מ.ס. אשדוד. ניב אהרונסון
"ליגה משוגעת". מרציאנו/ניב אהרונסון
  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully