וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גל מקל במגעים מתקדמים עם ניו אורלינס פליקנס

העיתונאי הבכיר מארק שטיין צייץ בטוויטר: "גורמים מספרים שהפליקנס בחנו את האפשרות להחתים כמה רכזים, ועכשיו מנהלים מגעים להחתמת הישראלי". על פי הדיווח, בעיות הוויזה לא יפריעו

גל מקל שחקן דאלאס מאבריקס. AP
ההמתנה תשתלם? מקל/AP

העיתונאי הבכיר מארק שטיין, מדווח הערב (חמישי) שניו אורלינס פליקנס מנהלת מגעים מתקדמים להחתמתו של הרכז הישראלי גל מקל. על פי שטיין, הפליקנס בחנו בימים האחרונים את האפשרות להחתים כמה שחקנים, ביניהם דיאנטה גארט ואריק מיינור, אבל לבסוף הפור נפל על מקל.

כזכור, מקל היה על סף חתימה באינדיאנה לפני כשלושה שבועות אך בעיות בויזה מנעו את הצטרפותו לפייסרס והוא עדיין על תקן שחקן חופשי. לפני מספר ימים נבחן בלוס אנג'לס לייקרס, אך לא הצליח לקבל חוזה. שטיין הסביר שהפעם ענייני הוויזה לא יפריעו כי הפליקנס יהיו מוכנים להמתין כמה ימים, בניגוד לפייסרס.

העיתונאי ג'ימי סמית', שמסקר את הפלקינס עבור מספרי גופי תקשורת, צייץ: "אני יכול לאשר את הדיווח שהקבוצה רוצה את גל מקל. היא עדיין מנסה להסדיר את עניין הויזה שלו, אבל אני חושב שזה יסודר".

פורוורד ניו אורלינס פליקנס אנתוני דייויס. AP
מקל ימסור לו אלי-אופים בקרוב? אנתוני דייויס/AP

הרכז הראשון של הפליקנס הוא ג'רו הולידיי, אך אין לו מחליף של ממש: ג'ימר פרדט ואוסטין ריברס משחקים יותר בעמדה 2, וראס סמית', הרוקי, בקושי מקבל דקות משחק. אם מוסיפים לכך את פציעתו של אריק גורדון, שאמור להיעדר מספר שבועות, מקבלים חוסר מסוים בעמדות הגארד.

ניו אורלינס עומדת כעת על מאזן של 8:8, ומקבלת עונה מדהימה מכוכבה הגדול אנתוני דייויס, שנחשב למועמד לגיטימי ל-MVP. הקבוצה של מונטי וויליאמס חולמת על פלייאוף העונה, ואם שחקן הפנים שלה ימשיך בקצב הזה, זה בהחלט אפשרי.

מקל (26, 1.91 מ') הגיע ל-NBA בקיץ שעבר וחתם לשלוש עונות בדאלאס אחרי עונה נפלאה בה הוליך את מכבי חיפה לאליפות. אחרי יכולת טובה בליגת הקיץ קיבל הרכז דקות משחק מועטות, אך מדי פעם, כשקיבל קרדיט, הרשים - נניח, עם 11 נקודות ו-6 אסיסטים מול יוסטון של עומרי כספי. לאחר מכן פציעה בברך ימין גמרה לו את עונת הבכורה ב-NBA, בה שיחק 31 משחקים בסך הכל וסיים עם ממוצעים של 2.4 נקודות ו-2 אסיסטים למשחק, ב-9.4 דקות לערב. בחודש שעבר שוחרר מהמאבריקס לטובת החתמתו של ג'יי ג'יי בראה.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully